Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.
Daar kan een speciaal soort modem in, een AMR modem. Maar die dingen zijn nog bijna niet te krijgen en ik vraag me af of die dingen ooit in komen.
Volgens mij heb je der niks aan.
Volgens mij heb je der niks aan.
Audio Modem Riser !
en het wil zeggen dat het meeste van een geluidskaart of telefoon modem al geintegreerd zit in je moederbord !
wil je het gebruiken zul je een amr kaartje met een paar weerstandjes enzo erop moeten aaschaffen en dan heb je voor een paar tientjes een goedkope geluidskaart of modem !
dit is meer een functie voor aldi pc's enzovoorts ! dus nix interesants voor ons tweakers
wij kopen wel echte geluidskaarten en een echt modem ( of netwerk kaart icm kabelmodem
)
en het wil zeggen dat het meeste van een geluidskaart of telefoon modem al geintegreerd zit in je moederbord !
wil je het gebruiken zul je een amr kaartje met een paar weerstandjes enzo erop moeten aaschaffen en dan heb je voor een paar tientjes een goedkope geluidskaart of modem !
dit is meer een functie voor aldi pc's enzovoorts ! dus nix interesants voor ons tweakers
wij kopen wel echte geluidskaarten en een echt modem ( of netwerk kaart icm kabelmodem
.
AMR = Audio Modem Riser, en is inderdaad een uitbreidingskaartje om de on-board audio en het on-board modem te gebruiken.
Totaal niet interessant voor ons soort mensen
Totaal niet interessant voor ons soort mensen
ach jou uitleg is kort
mijne is uitgebreid zullen we maar zeggen he
.
Pagina: 1