Vista en Command Conquer Generals

Pagina: 1
Acties:

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 13:54
Ik heb vista home premium.
En ik speel elke week met een vriend over netwerk tegen elkaar.

Alleen we krijgen nu elke keer een synchronisatie mismatch...
Dus er gaat iets mis met het netwerk.

Het is zover ik weet nooit goed gegaan op Vista. Met WinXP nooit problemen gehad.

Is dit dus wachten op een patch van EA? Of heeft iemand van jullie een tip?

Firewall uitgeschakeld... via hamachi geprobeerd... via direct connect ip geprobeerd... via draad geprobeerd, normaal via draadloos... niets schijnt te werken.

Something something

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Die mismatch hoeft niet perse iets te maken hebben met Vista. Die ***-melding krijgen ik ook vaak op een lanparty. Met allemaal Winxp, gepatched en orginele CD. Qua bugs zuigt dit spel enorm. Maar op een patch van EA kun je wachten tot je een ons weegt, die komt niet meer, de laatste patch is al 2jaar oud :(

Verwijderd

Ik heb die foutmelding zelf ook wel eens.
En het wachten op een patch van EA zal een langzame pijnlijke dood voor jou betekenen.
Het spel is op zich al buggy, ook al valt daar niet zo heel veel van te merken, en EA geeft er geen ondersteuning meer aan sinds een hele tijd geleden.
Ik kan je hier ook niet mee helpen, ik weet wel dat het betekend dat een van de spelers een andere file in het spel heeft.
Dit komt ook voor bij mij. Ik speel met een vriend (XP Pro zonder SP2) en dat gaat soms goed, en soms ook niet.
Als ik zelf met XP Pro en zonder SP2 ga spelen, dan doet hij het wel goed (Vaag maar waar).
Ik hoop zelf dat C&C3 beter word kwa ondersteuning en bugs, ookal is het een totaal ander genre.

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 13:54
misschien moeten we beiden een clean reinstall doen...
ik heb als enige een reinstall gedaan...

en maybe dan de updates handmatig doen ofzo?

nou ja thanks... ik zal dat proberen en mn bevindingen hier posten... als de topic nog open is dan :)

Something something

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Beide een clean install + dezefde update draaien, dus gelijk de laatste, en dan maar hopen. Heeft echt niks met vista te maken: dit probleem bestaat al jaren, ook onder XP.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

We Are Borg schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:53:
Beide een clean install + dezefde update draaien, dus gelijk de laatste, en dan maar hopen. Heeft echt niks met vista te maken: dit probleem bestaat al jaren, ook onder XP.
Bespaar je de moeite, het heeft gewoon geen zin.

Generals is gewoon opgebouwd uit bugs, je kan er niet omheen.

Ik hoop SERIEUS dat ze beter doen met Tiberium Wars

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1