Toon posts:

Canon Ixus 65 filmfunctie vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de IXus 65 in de winkel getest, maar zonder SD kaartje erin
De filmfunctie vindt ik erg belangrijk.
Het viel me op dat bij filmen, bij opnemen de belichting instelling niet vergrendeld wordt, zoals helaas bij mijn powershots die ik had( dus bv: je begint buiten in fel licht te filmen , je gaat filmend naar binnen en dit is te donker)

Klopt het dat de Ixus 65 dit inderdaad ook bij daadwerkelijk opnemen niet vergrendeld?
Zou te gek zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Ixus 50 werd de belichting in ieder geval continue aangepast, heb eens een filmpje van de zonsondergang aan zee (in Griekenland) ermee gemaakt. Hierbij heb ik de camera regelmatig vele graden gedraaid (geen 360 graden, maar scheelt niet veel) en ik zag de belichting eigenlijk steeds aanpassen..van donkerdere achtergrond (rug naar de zon) naar fel tegenlicht (zon die in de zee zakt..), is ie even iets te licht en daarna corrigeert de camera het weer. Lijkt me dat dit bij de Ixus 65 ook zo is..Er zit wel een beetje een 'lag' in zeg maar, duurt even voor ie aanpast, maar niet heel lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 14:39
Ik heb een Ixus 65 en het gaat zoals -Emiel- al zegt niet zo snel als bij een normale videocamera maar de instelling wordt wel continue aangepast aan de omstandigheden.