Toon posts:

Dell inspiron 8300 start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een dell dimension 8300
Ik had een probleem met het beeld, en ben tot de conclusie gekomen dat de videokaart niet helemaal lekker meer is. Dus ik verwijder de videokaart voor een verdere inspectie.
Vervolgens plaats ik de videokaart weer terug. En daarna start de pc helemaal niet meer op.
Ik heb de bios gereset door het pinnetje even om te zetten,dit werkte ook niet.
Vervolgens heb ik ook nog de batterij verwijderd en weer teruggeplaatst, ook zonder resultaat.
Op een gegeven moment starte hij toch nog een keer op. en ik kwam in windows, maar daar sloeg hij helemaal vast. en kon ik hem weer opnieuw starten.
nu sloeg hij bij het eerste scherm al vast.
vervolgens is hij niet meer goed opgestart.

wie weet er nog een oplossing? ik weet het nu echt niet meer.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:17
Je zegt het zelf al: de videokaart is niet lekker. Nou, probeer het eens met een andere grafische kaart :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Het kan zijn dat er meerdere onderdelen brak zijn, dus begin eens met testen om te kijken waar het probleem ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:52:
Je zegt het zelf al: de videokaart is niet lekker. Nou, probeer het eens met een andere grafische kaart :?
het probleem met de videokaart is dat deze geen goed beeld geeft.
maar waar het om gaat is dat de pc helemaal niet meer opstart, de fans gaan draaien, maar je hoort dan geen piep en de harde schijf hoor je dan ook niet.
normaal loste ik dit op door een bios reset, maar dat werkt niet.
of moet je de batterij een hele tijd eruit laten.

Verwijderd

je kaart zit waarschijnlijk niet goed in het slot.. even opnieuw erin zetten dus..