Weet iemand hoe je een secret track brandt? Bijvoorbeeld dat je de cd eerst moet terugspoelen (voor nummer 1) of geheime indexnummers maakt? Niet van die zogenaamde secret tracks waar je eerst een half uur stilte hebt en dan het nummer komt.
het kon altijd mooi met GEAR, geleverd bij philips cd branders.. maar hoe het met de nieuwe brandpakketten gaat.. geen idee
Verwijderd
Wat, wat secret tracks en cdr's, geen idee maar tell me more.
Als iemand meer kan vertellen, graag, ben errug interested.
Als iemand meer kan vertellen, graag, ben errug interested.
Nou, een secret track is een track (bijvoorbeeld op Blof - Boven) Je pleurt Cd erin, en druk op play. Dan hou je de terugspoelknop vast tot een aantal minuten, en dan hoor je een Reggea versie van een nummer van blof, erg kicke dus.
Alleen hoe het moet, ik zou het niet weten. ALs het alleen om een kopie gaat, gewoon 1 op 1 toasten met CCD...
Alleen hoe het moet, ik zou het niet weten. ALs het alleen om een kopie gaat, gewoon 1 op 1 toasten met CCD...
20*350ZO45°
Verwijderd
Tijd niet langsgeweest hier....
Maar ik heb wel een id hoe je die tracks zou kunnen maken alhoewel ik het zelf nog niet geprobeerd heb (zelf nl. geen cd's met secret tracks).
Met CDRWIN kun je een image maken dat wordt vergezeld van een cuelist (doet 'ie er automatisch bij.) Die cuelist kun je openen (en editen) met notepad o.i.d. Je krijgt dan alle trackinfo zoals trackstart en -end positie, tracktijd, gaps en weet ik veel wat nog meer te zien.
Naar mijn idee zou die cuelist je een beeld moeten kunnen geven van hoe een cd met secret track is opgebouwd. Je kunt die info gebruiken (kopieren) om je eigen cuelists te maken. Dit wordt verder allemaal in de 'help' van CDRWIN uitgelegd.
Als iemand het geprobeerd heeft (liefst met succes) dan vind ik het wel weer in deze thread....
SUCCES!
Blackstar
Maar ik heb wel een id hoe je die tracks zou kunnen maken alhoewel ik het zelf nog niet geprobeerd heb (zelf nl. geen cd's met secret tracks).
Met CDRWIN kun je een image maken dat wordt vergezeld van een cuelist (doet 'ie er automatisch bij.) Die cuelist kun je openen (en editen) met notepad o.i.d. Je krijgt dan alle trackinfo zoals trackstart en -end positie, tracktijd, gaps en weet ik veel wat nog meer te zien.
Naar mijn idee zou die cuelist je een beeld moeten kunnen geven van hoe een cd met secret track is opgebouwd. Je kunt die info gebruiken (kopieren) om je eigen cuelists te maken. Dit wordt verder allemaal in de 'help' van CDRWIN uitgelegd.
Als iemand het geprobeerd heeft (liefst met succes) dan vind ik het wel weer in deze thread....
SUCCES!
Blackstar
Pagina: 1