Toon posts:

HD vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes

Mijn oude comp is gecrasht en ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe dus heb ik er eentje gekocht. Maar nu, in mijn oude pc zit nog mijn oude hd nu wil ik dus de bestanden die daar opstaan op een andere pc zetten.
Ik heb nog een server staan waar nog hardeschijven in kunnen, het enigste probleem is dat op de oude hardeschijf nog virussen zitten. Als ik dus de oude hd in mijn serer stop kan dit dan gevolgen hebben voor de hd van de server?

Gr. Bart

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zorg gewoon dat je een goede virusscanner op je pc installeert, boot desnoods vanaf een livecdtje zodat je je hdd schoon kan maken en dan pas de files overgooit.

Verwijderd

^ En bovendien, uiteraard kan het zetten van een virus op de server leiden tot onprettige gevolgen voor die server's HD (ligt er uiteraard aan wat het virus doet), dat lijkt me vrij logisch toch? Je geeft hem/ze gewoon meer beweegruimte ;) Maar inderdaad, gewoon goed scannen en dan bestanden overzetten (met een actieve virusscanner op je server, uiteraard)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:17
Voor HDD's zit je in het verkeerde subforum. Maar ondanks dat is je vraag van dien aard dat je 'm vrij makkelijk met de search kunt beantwoorden.

Laat ik je één tip geven: als jij gezond bent en een met een virus besmet middel naar binnen werkt dan is er een gerede kans dat je ziek wordt. Hetzelfde geldt voor je PC. Dus eerst ontsmetten :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.