Logitech G-5 Drivers werken niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Na het installeren van de Logitech Setpoint driver v.3.30 is mijn aanwijzer een stuk minder nauwkeurig.

Het is zelfs zo erg dat ik geen rechte lijn kan maken.

Na wat rommelen in het configuratiescherm heb ik de optie "precisie van de muisaanwijzer verbeteren" aangezet wat een merkbare verbetering geeft.

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/6407/scrnar7.jpg

Voordat ik de drivers installeerde deed mijn muis het zonder deze optie wel goed.

Aangezien ik de instellingen in Setpoint graag gebruik zoals het toewijzen van toetsaanslagen aan een muisknop ben ik genoodzaakt deze driver wel te gebruiken.

Weet iemand waarom mijn G-5 het slechter doet met Setpoint dan Zonder?

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Helaas een bekend probleem, er zijn veel problemen met de Logitech mouse drivers, veel G5 eigenaren installeren die troep niet eens meer omdat de nadelen groter zijn dan de voordelen.

Bij elke nieuwe versie probeer ik het wel steeds weer maar tot nu toe krijg ik dan alleen maar weer problemen en regelmatig allerlei wazige foutmeldingen direct na het opstarten (dat er iets fout is gegaan en dat ik setpoint maar opnieuw moet installeren. belachelijk!!) Heb ze momenteel dus niet geinstalleerd (xp pro/sp2).

Vanwege die brakke drivers zal mijn volgende muis hoogstwaarschijnlijk geen Logitech meer zijn. Je zou nog kunnen kijken of je de laatste firmware hebt (v1.2) maar ook dat maakte bij mij v.w.b. de mouse driver niets uit - die bleef ruk.