Toon posts:

2 muizen?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu 2 muizen. Maar is het ook mogelijk dat ik 2 pijltjes heb op het beeldscherm? Zodat ik met 2 muizen tegelijk kan werken (kheb ook 2 handen)

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het idee erg grappig, al eens google geprobeerd?

http://www.google.com/search?hl=en&q=2+mouse+cursors

Ben wel benieuwd :) Heb een Wacom Pen Tablet en een muisje. Maar zo op het eerste gezicht wat ik heb gevonden lijkt het niet mogelijk:
http://www.michaelbuffing...21/multiple-mouse-cursors

Bovendien ben ik benieuwd waarom je het zou willen gebruiken?

[ Voor 55% gewijzigd door SanderTje! op 23-03-2007 21:09 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch ook 2 handen? Zou zonde zijn om er maar 1 te gebruiken, dan gaat het bijna 2 x zo snel ;)

Verwijderd

gaat niet...helaas...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:
ik heb toch ook 2 handen? Zou zonde zijn om er maar 1 te gebruiken, dan gaat het bijna 2 x zo snel ;)
Achjah, zo zijn er altijd vreemde wensen maar ik denk niet dat het gaat werken, of je moet zelf en setje drivers maken, de markt is nogal "klein" voor mensen die 2 muizen tegelijk willen gebruiken ;)

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22
Bovendien ben ik benieuwd of je hersenen (no offence) dit uberhaupt 'aan kunnen'
Probeer maar eens 2 punten tegelijkertijd in de gaten te bekijken / besturen. Dat is gewoon fysisch onmogelijk te controleren.... (uiteraard kan dit nu niet omdat je ernaar op zoek ben, maar beeld het even in :))

Toch maar even een bookmarkje gemaakt voor de interessantheids-factor

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-02 13:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik denk niet dat je twee keer zo snel gaat redden, bij lange na niet zelfs. Simpele acties zouden misschien nog lukken, maar het voorbeeld van een file moven en tegelijkertijd een MSN notificatie sluiten is volgens mij al stukken moeilijker.

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-02 17:58
_Teq_ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:13:
Bovendien ben ik benieuwd of je hersenen (no offence) dit uberhaupt 'aan kunnen'
Probeer maar eens 2 punten tegelijkertijd in de gaten te bekijken / besturen. Dat is gewoon fysisch onmogelijk te controleren.... (uiteraard kan dit nu niet omdat je ernaar op zoek ben, maar beeld het even in :))

Toch maar even een bookmarkje gemaakt voor de interessantheids-factor
Achja misschien valt het wel aan te leren. Vrouwen kunnen immers ook 2 dingen tegelijk ;)

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:37

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:12:
[...]

Achjah, zo zijn er altijd vreemde wensen maar ik denk niet dat het gaat werken, of je moet zelf en setje drivers maken, de markt is nogal "klein" voor mensen die 2 muizen tegelijk willen gebruiken ;)
Als het met een setje drivers zou kunnen was dat er waarschijnlijk al wel geweest.

Deze vraag is vaker gesteld, en de conclusie is altijd geweest "kan niet" en "ja maar settlers kon het wel". Onder DOS. Windows handelt op de een of andere manier zelf de muis af en er is geen rekening gehouden met 2 cursors, als dat intern zo is wordt het wat lastig lijkt me.
[win32] Twee muizen uitlezen?
Maar er zijn dus zeker meer topics over, als je graag leest dat het niet kan. ;)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is niet of ik het kan, maar de vraag is of de computer dit kan.
Kan de computer dit?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:37

Cyphax

Moderator LNX
De computer wel, Windows niet. :)

Dat kun je letterlijk uit wat ik schreef halen. :P
Zoek er maar wat meer over op, dan kom je vanzelf meer te weten.

[ Voor 64% gewijzigd door Cyphax op 23-03-2007 21:20 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22
Moffin schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:15:
[...]
Achja misschien valt het wel aan te leren. Vrouwen kunnen immers ook 2 dingen tegelijk ;)
Je moet niet alles geloven wat je vrouw je vertelt :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je linux draait moet het wel gewoon kunnen.

Verder... zie http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit is geen hardware-probleem. De beperking zit eerder in het gebruikte OS.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.