Toon posts:

Dell paswoord en harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een dell latitude gekregen via een schenking, maar krijg hier geen windows 98 op geinstalleerd, omdat deze tegen de melding dat het een gecomprimeerd sttion betreft.
Het andere is het paswoord in de bios namelijk het paswoord om de configuratie te wijzigen is mij onbekend.
Graag een beetje hulp.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
haal de battery van het moederbord af en laat dan een paar mins staan, dan is bios resetted, of via de desbetrefende jumper

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09

Ray

boot van flop met fdisk, verwijder alle partities, maak een nieuwe aan, boot van cd en install 98

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BIOS-password zul je moeten opvragen, harde schijf eerst formatteren.

Het is hier de bedoeling dat je eerst zelf gaat zoeken, en ook bij je topic zet wat je al geprobeerd hebt. Verder moet je alle informatie geven, dus ook type-nummer van de latitude. Doe ook exacte foutboodschappen, etc. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Er zijn mogelijkheden om je BIOS password van een Dell laptop (afhankelijk van het type) te resetten, Dell is hier echter niet blij mee en zullen het je ook niet vertellen.

Verder is het nadeel hiervan dat je de hele laptop moet demonteren., om de benodigde actie (s) uit te voeren. Werken doet het echter wel :+.