Ik wil graag Fans in mijn kast zetten(2 in zeikant 1 bovenkant) hoe moet ik dat precies doen die mooie gaten en welke fan kan ik daarvoor het beste kopen???
Verwijderd
Kijk eens op oc-shop.nl daar hebben ze leuke dingen, zal ook wel iets voor jou bij zitten.
en hoe maak ik de gaaten in mijn kast en de gaaten voor de schroeven dat het allemaal precies past???
De grote gaten maak je met een gatenzaag of een Dremel/Proxxon, de kleine gewoon met een boor.
Om het allemaal passend te krijgen moet je netjes aftekenen en de centers voor de boor goed aangeven (met iets scherps een putje slaan zodat de boor de plek kan 'vinden')
Om het allemaal passend te krijgen moet je netjes aftekenen en de centers voor de boor goed aangeven (met iets scherps een putje slaan zodat de boor de plek kan 'vinden')
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en welke kan ik het beste nemen 80 of 90 of 120 mm???
Verwijderd
Dat kun je volgens mij doen met een speciale boor kop, als je het gat iets minder breed maakt dan je fan is moet ie er op passen.
En die schroefjes weet ik zo niet het staat wel slordig als je daar ook gewoon gaatjes voor gaat boren tenzij je daar Finger Guards op maakt dan valt het niet op en ziet het er nietjes uit
En die schroefjes weet ik zo niet het staat wel slordig als je daar ook gewoon gaatjes voor gaat boren tenzij je daar Finger Guards op maakt dan valt het niet op en ziet het er nietjes uit
Ow ja, voor 80 mm blowholes kan je het beste een gatzaag van 76-78 mm nemen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
JustCooler SF800 80x80x25 2800 1,8watt 32CFN 26dBA.
is da een goeie?
is da een goeie?
Verwijderd
Wel lekker weinig geluid lijkt me wel wat anders heb je nog delta fan's maar die draaien iets van 3000rpm maar wel meer decibellen.
Sunon KD1208PTB1-6 80x80x25 3200 2,6watt 42,5CFM 34dBA
is 34 dBA veel???
is 34 dBA veel???
ik twijfel nu tussen deze 2:
Sunon, RPM sensing, ball bearing fan with 3 pin connector. 2900 RPM fan pumps 36CFM.
12 volt, .16 amp, 2.0 watts, 32db
Sunon KD1208PTB2
en:
A new 42.5 CFM high output Sunon ball bearing fan. 3 Pin RPM. For the money I think this is the case fan to have. High output, high quality, and reasonable cost just make it happen.
12v, 0.22A, 2.6W, 3200 RPM, 42.5 CFM, 36.5 DBa
Sunon, RPM sensing, ball bearing fan with 3 pin connector. 2900 RPM fan pumps 36CFM.
12 volt, .16 amp, 2.0 watts, 32db
Sunon KD1208PTB2
en:
A new 42.5 CFM high output Sunon ball bearing fan. 3 Pin RPM. For the money I think this is the case fan to have. High output, high quality, and reasonable cost just make it happen.
12v, 0.22A, 2.6W, 3200 RPM, 42.5 CFM, 36.5 DBa
Hier staat wel wat leuks bij voor jou:
www.aconto.de/info/infpapst.htm#612f
www.aconto.de/info/infpapst.htm#612f
Hier komt m'n tabelletje weer van pas.
Alles wat meer dan 30 decibel maakt hoor je goed. (Ik zelf wil uitgaan van <25 Dba).
Succes.
Alles wat meer dan 30 decibel maakt hoor je goed. (Ik zelf wil uitgaan van <25 Dba).
Succes.
Deze tekst niet lezen !
Pagina: 1