rf --> composiet & composiet --> RF uit videorecorder

Pagina: 1
Acties:

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
ik heb een oude tv zonder scart of composiet in, die aan mijn pc gekoppeld is, dit heb ik gedaan door er een videorecorder tussen te zetten, die het signaal omzet naar rf signaal en dan via een coax kabel naar de tv. ook kon ik mijn digitenne opnemen op mijn pc dmv een capturekaart die composiet kan opnemen.
een leuke combinatie dus.

nu was het idee om (zoals ik op een site heb gezien die ik dus niet meer terug kan vinden :( )
de rf-composiet-composiet-rf module eruit te halen, en die ik een doosje te bouwen zodat ik geen videorecorder meer naast mn pc hoef te laten staan.

echter blijkt dat mijn videorecorder nogal complex is aan de binnenkant, ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik dit makkelijk en snel oplos, omadt ik het erg moielijk vind om de precieze onderdelen en functies te herkennen. (terwijl dat op die nu-onvindbare site heel erg makkelijk ging)

dus als iemadn mij kan helpen aan de link van de site, of mij kan vertellen hoe ik makkelijk uitvind wat ik wel en niet weg kan halen zodat ik alleen een composiet --> rf en een rf--> composiet heb (die laatste is niet heel erg nodig maar mag wel..) met de onderdelen van mijn videorecorder..

hulp word heel erg gewaardeerd :)