Voor mijn site gebruik ik aan de rechterkant een menu. Hij haalt de de pagina titels uit de database met de volgende code:
Het weergeven van de pagina gebeurt in de 'div' naast het menu :
Nu is het gekke dat dit niet werkt, hij pakt op 1 of andere manier wel een id met de daarbijbehorende gegevens maar niet de juiste. Klik ik een ander menu item aan dan gebeurt er helemaal nix.
Als ik het menu gedeelte weg laat .. dan kan ik de pagina's aan de hand van de 'id' wel bekijken. Ik heb al even gezocht en getest de eerste query af te sluiten alvorens ik de 2e query start maar zonder resultaat.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <? echo "<table>"; $xx=mysql_query("SELECT * FROM pagina WHERE pub='2' ORDER BY id asc LIMIT 0,16"); while ($row = mysql_fetch_array($xx)) { $id = $row["id"]; $titel = $row["titel"]; echo "\n<tr><td> <a href=\"/wieis.php?id=$id\">$titel</a></td></tr>"; } echo "</table>"; ?> |
Het weergeven van de pagina gebeurt in de 'div' naast het menu :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <? $body2=mysql_query("SELECT * FROM pagina WHERE id='$id'"); $row = mysql_fetch_array($body2); $inhoud = $row["inhoud"]; $titel = $row["titel"]; echo "\n<tr><td>$inhoud</td></tr>"; ?> |
Nu is het gekke dat dit niet werkt, hij pakt op 1 of andere manier wel een id met de daarbijbehorende gegevens maar niet de juiste. Klik ik een ander menu item aan dan gebeurt er helemaal nix.
Als ik het menu gedeelte weg laat .. dan kan ik de pagina's aan de hand van de 'id' wel bekijken. Ik heb al even gezocht en getest de eerste query af te sluiten alvorens ik de 2e query start maar zonder resultaat.
Pura Vida