Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Ik geloof wel dat sommigen dit kunnen. Heb ooit es dit gelezen over een Jabra toestelletje.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
*bump*
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Heb ik het goed dat je graag je bluetooth headsetje wil gebruiken op je pc, om tijdens spellen te kunnen praten?
Want als je dat bedoelt hoef je je telefoon niet te gebruiken, dan zou ik gewoon een bluetooth adapter gebruiken, die kosten haast niets.
Ik heb zelf een motorola HS815 headsetje en een sitecom BT adapter, dat werkt prima met skype, voipbuster etc.
Want als je dat bedoelt hoef je je telefoon niet te gebruiken, dan zou ik gewoon een bluetooth adapter gebruiken, die kosten haast niets.
Ik heb zelf een motorola HS815 headsetje en een sitecom BT adapter, dat werkt prima met skype, voipbuster etc.
Nee, TS wil volgens mij tijdens het gamen zijn mobiele telefoon kunnen opnemen en dan het gesprek voeren via zijn headset (en dan het liefst het geluid van de PC op mute neem ik aan
).
[ Voor 4% gewijzigd door Marck21 op 26-03-2007 16:42 ]
Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE
ProntoMarck21 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:41:
Nee, TS wil volgens mij tijdens het gamen zijn mobiele telefoon kunnen opnemen en dan het gesprek voeren via zijn headset (en dan het liefst het geluid van de PC op mute neem ik aan).
das idd precies wat ik wil.
ah, ok.
Sorry dan kan ik niet verder helpen.
Sorry dan kan ik niet verder helpen.
Volgens mij moet dat mogelijk zijn. Ik heb er toevallig vandaag ook naar gekeken, maar het is me nog niet gelukt. Dit kan ook komen doordat de Vista-drivers van mn BT-dongle nog Bèta zijn. Je BT-dongle/driver moet het BT-handsfree-protocol ondersteunen. Dan moet het gewoon lukken volgens mij.
Pagina: 1