Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

smitfraud-c.toolbar888

Pagina: 1
Acties:

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
ik heb met search en destroy gezocht naar spyware omdat mijn computer de laatste tijd niet normaal veel pop ups geeft en deze heeft onder andere smitfraud-c.toolbar888 gevonden.

ik krijg deze malware echter niet verwijderd, heb al geprobeerd met smitfraudfix in normale modus en veilige modus heb daarna nog tal van virus en spyware scanners laten scannen en ook al geprobeerd met hijackthis...
ik krijg hem gewoon niet weg

heeft iemand misschien een oplossing voor mijn probleem? (en ik zou graag mijn windows op mijn pc laten staan)

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11 20:30
Euhm... Bedenken welk programma het mee geinstalleerd zou kunnen hebben, of via Google ernaar zoeken en dan dat programma verwijderen en dan nog eens scannen of die toolbar er nog is.

Googlen op smitfraud-c.toolbar888 levert bij mij deze link op, met stappenplan. Enjoy. http://www.helpmij.nl/for...hp?p=1792594&postcount=14

[ Voor 39% gewijzigd door Zsub op 23-03-2007 15:33 ]

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
oh ja dat ben ik natuurlijk nog vergeten te vertellen want je moet hier altijd alles vertellen voordat je antwoord krijgt...
ik heb ook al gezocht op google naar smitfraud en smitfraud-c.toolbar888 en niet bepaald veel opzienbarends gevonden. en alles wat wel bruikbaar was op google heb ik al geprobeerd zonder succes

• Martijnc
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19
Probeer het ook eens met SmitRem, combofix of Roguescanfix en lees alle logjes na, haal bestanden door Google.... . Als dat niet helpt probeer nog eens met Hijackthis of AVG anti-spyware, haal alle CLSID en bestanden door Google en kijk wat ze geven, er verschijnen regelmatig nieuwe varianten.
Toolbar888 staat meestal wel gewoon in Software.