Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CCFL voor Sony laptop LCD

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb hier op het forum al wat rondgekeken maar kon (behalve lcdpart.com) niet echt goede sites vinden waar ik er een kan bestellen. Het liefste wil ik gewoon in nederland (of zelfs in groningen) afhalen. Heeft iemand een idee waar je ze tegenwoordig kan bestellen? Aangezien deze lampjes verder wel populair zijn. Ik heb er een nodig van ca 300mm bij 2mm.
Kan ik er trouwens van uit gaan dat dit het enige is wat stuk is? Had al tijden lang last van dat het beeld een beetje rood achtig was. De laatste dagen knipperde de verlichting heel erg om er na 5-60 seconde mee op te houden. Eenmaal open gemaakt bleek zelfs het buisje aan beide kanten afgebroken te zijn, gaan ze zo vaker stuk als ze versleten zijn?

• robbertb
  • Niet online
Niemand?

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Gewoon naar LCDPART gaan daar heb ik mijn CCFLS ook altijd vandaan prima service, ook kunnen ze dingen voor je bestellen die niet online staan als je ze een belletje geeft.
Als je CCFL het heeft begeven dan zie je nog wel wat op je scherm maar heel donker heeft je Inverter het leven gegeven dan zie je niks meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Cablekevin op 25-03-2007 23:04 . Reden: ff wat toevoegen :) ]

• robbertb
  • Niet online
Cablekevin schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:03:
Gewoon naar LCDPART gaan daar heb ik mijn CCFLS ook altijd vandaan prima service, ook kunnen ze dingen voor je bestellen die niet online staan als je ze een belletje geeft.
Als je CCFL het heeft begeven dan zie je nog wel wat op je scherm maar heel donker heeft je Inverter het leven gegeven dan zie je niks meer.
Hoe lang duurde het tot je ze binnen hebt?
Nadeel van LCDPART vind ik de hoge verzendkosten en de enige mogelijkheid om met creditcard te betalen, en die heb ik niet.

De backlight deed het al heel lang met een roodachtige gloed. De laatste tijd ging hij heel erg flikkeren om er vervolgens na een minuut er mee op te houden.

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

robbertb schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:47:
[...]

Nadeel van LCDPART vind ik de hoge verzendkosten en de enige mogelijkheid om met creditcard te betalen, en die heb ik niet.

De backlight deed het al heel lang met een roodachtige gloed. De laatste tijd ging hij heel erg flikkeren om er vervolgens na een minuut er mee op te houden.
dan heb je kans dat je ccfl voeding kapot is,..
als hij te heet word kan hij er ook mee stoppen

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

robbertb schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:47:
[...]

Nou, als je een PayPal hebt kan het ook en voor PayPal hoef je geen creditcard te hebben.
Ik had mijn lampje binnen 2 weken binnen.
Pagina: 1