Ik heb hier op het forum al wat rondgekeken maar kon (behalve lcdpart.com) niet echt goede sites vinden waar ik er een kan bestellen. Het liefste wil ik gewoon in nederland (of zelfs in groningen) afhalen. Heeft iemand een idee waar je ze tegenwoordig kan bestellen? Aangezien deze lampjes verder wel populair zijn. Ik heb er een nodig van ca 300mm bij 2mm.
Kan ik er trouwens van uit gaan dat dit het enige is wat stuk is? Had al tijden lang last van dat het beeld een beetje rood achtig was. De laatste dagen knipperde de verlichting heel erg om er na 5-60 seconde mee op te houden. Eenmaal open gemaakt bleek zelfs het buisje aan beide kanten afgebroken te zijn, gaan ze zo vaker stuk als ze versleten zijn?
Kan ik er trouwens van uit gaan dat dit het enige is wat stuk is? Had al tijden lang last van dat het beeld een beetje rood achtig was. De laatste dagen knipperde de verlichting heel erg om er na 5-60 seconde mee op te houden. Eenmaal open gemaakt bleek zelfs het buisje aan beide kanten afgebroken te zijn, gaan ze zo vaker stuk als ze versleten zijn?