kwetsende/ongewenste woorden

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Kan iemand bij mij de optie Modpoint overzicht en Moderatie queue verwijderen uit de mouseover MY.TNET?

En nu we toch bezig zijn haal die karma ook maar weg uit mijn TWEAKER GALLERY. U begrijpt gezien mijn avatar en usernaam wel mijn bezwaren hier tegen.

En nee ik ben niet boos op het feit dat jullie het FP moderatiesysteem hebben gewijzigd. Ik vind het prima zo. :)

[ Voor 68% gewijzigd door joh14vers6 op 22-03-2007 17:59 ]

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Nee joh14vers6, we zullen geen dingen verwijderen. Als het volgende moderatiesysteem er is gaat het er sowieso anders uitzien, dus daar gaan we nu gee devtijd aan te besteden.

Overigens begrijp ik niet wat je bezwaren zijn, dat mag je wat verder toelichten (hoeft niet), maar ik heb het idee dat je hier niet in het juiste forum en in het juiste topic zit?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Johannes 14 vers 6 is een Bijbel vers ("Jezus zeide tot hem: Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij.", uit de Statenvertaling). Karma is een term uit het Boeddhisme, ik weet niet of hier vanuit het Christendom bezwaren tegen zijn, maar joh14vers6 heeft die schijnbaar wel. :)

[ Voor 21% gewijzigd door AtleX op 22-03-2007 18:18 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk niet dat heel de frontpage van een behoorlijk grote, neutrale website overhoop gehaald gaat worden door een Christen die niet zo goed tegen woorden uit een andere religie kan?

In de categorieën hier staat ook 'Spielerij', wat enorm veel op het Duitse 'Spielerei' lijkt. Dat wordt toch ook niet weggehaald omdat er een aantal Joodse users is?

Verder is die modpoint zooi nu wel een beetje overbodig, maar zoals (al vaak) gezegd is gaat alles daar veranderen :+

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 22-03-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
Volgens mij houdt het geloof ook in dat je de ander moet waarderen zoals hij of zij is. De medemens te respecteren, ondanks dat deze anders is, doet of denkt dan jij. Ik bedoel daar niet mee dat we extremisten moeten accepteren en daar niets tegen moeten ondernemen, maar dat een ander ook een ander geloof kan hebben. Als je als christen niet accepteerd dat er ook andere geloven zijn met andere gebruiken en ander woordgebruik dan doe je juist het tegenovergestelde van wat de bijbel (bij christenen) predikt.

Buiten dat is tweakers.net een vrij toegankelijke website. Je bent niet verplicht om hier te komen of terug te keren. Als de website je niet bevalt, om welke reden dan ook, dan staat niets je in de weg om deze website voortaan niet meer te bezoeken en naar sites te surfen die je wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
Neo_revisited schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:17:
Volgens mij houdt het geloof ook in dat je de ander moet waarderen zoals hij of zij is. De medemens te respecteren, ondanks dat deze anders is, doet of denkt dan jij. Ik bedoel daar niet mee dat we extremisten moeten accepteren en daar niets tegen moeten ondernemen, maar dat een ander ook een ander geloof kan hebben. Als je als christen niet accepteerd dat er ook andere geloven zijn met andere gebruiken en ander woordgebruik dan doe je juist het tegenovergestelde van wat de bijbel (bij christenen) predikt.
Mijn mening stel ik niet ter discussie en dit is niet de juiste plek om überhaupt deze discussie te voeren. Doe dat maar in W & L.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

joh14vers6 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:42:
[...]
Mijn mening stel ik niet ter discussie en dit is niet de juiste plek om überhaupt deze discussie te voeren.
Dan wordt het een makkelijk antwoord: dat kan dus niet.

De FP is in een vernieuwing bezig en tot die tijd zal de ouwe zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Neo_revisited schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:17:
Volgens mij houdt het geloof ook in dat je de ander moet waarderen zoals hij of zij is. De medemens te respecteren, ondanks dat deze anders is, doet of denkt dan jij.
Elk geloof verwerpt alle andere geloven.

En inderdaad de meeste geloven zeggen ook dat je lief moet zijn voor je naaste.
Maar zeggen tegelijkertijd dat is je in een andere god gelooft dat je niets waard bent.

Alleen dat laatste is tegenwoordig niet meer maatschappelijk aanvaardbaar.

Maar goed als we hier over moeten door discussieren dan stel ik voor dat we in een ander subforum doorpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
ecteinascidin schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:58:
[...]

Dan wordt het een makkelijk antwoord: dat kan dus niet.

De FP is in een vernieuwing bezig en tot die tijd zal de ouwe zo blijven.
Oké, ik begrijp dat het wat onhandig is op dit moment.

Zou het later wel kunnen?

(Eigenlijk zou ik dit in featurerequests kunnen zetten, maar er is direct verband met het nieuwe FP moderatiesysteem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je mag de kans dat we dergelijke breed geaccepteerde bewoordingen zullen gaan wijzigen op nihil zetten joh14vers6. Het is (zelfs _als_ we dat zouden willen) onmogelijk om alle woorden die een willekeurig iemand aanstootgevend vind te vermijden en we hebben die intentie dan ook niet. Bewoordingen die een heel breed gedragen kwetsend draagvlak hebben zijn soswieso al geminimaliseerd/afwezig, dat zou voldoende moeten zijn voor onze doelgroep(en).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
botoo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:57:
Je mag de kans dat we dergelijke breed geaccepteerde bewoordingen zullen gaan wijzigen op nihil zetten joh14vers6. Het is (zelfs _als_ we dat zouden willen) onmogelijk om alle woorden die een willekeurig iemand aanstootgevend vind te vermijden en we hebben die intentie dan ook niet. Bewoordingen die een heel breed gedragen kwetsend draagvlak hebben zijn soswieso al geminimaliseerd/afwezig, dat zou voldoende moeten zijn voor onze doelgroep(en).
Prima, door mijn formele bezwaar ben ik niet verantwoordelijk voor de situatie. Jullie keuze hierin respecteer ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je claimt dus dat God boos gaat worden omdat het woord 'Karma' gebruikt wordt, maar dat jij hiervoor door God niet gestraft gaat worden omdat je je ongenoegen over de kwestie kenbaar hebt gemaakt? Althans, dat haal ik uit de woorden 'verantwoordelijk' en 'jullie keuze'?

* CodeCaster is just curious...

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 23-03-2007 14:01 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
Ik denk dat we met zijn allen serieus moeten zijn nu de crew tot doel heeft gesteld het moderatiesysteem te verbeteren. Het is onmogelijk het ieder naar de zin te maken.

De naam joh14vers6 zou door sommigen ook wel kwetsend gevonden kunnen worden, zou de crew dan bij het aanmelden eerst moeten controleren of de gekozen naam wel door de beugel kan? Krijgt een persoon met een naam met daarin bijvoorbeeld "karma" automatisch een mod naar beneden zonder te kijken naar de reactie? Volgens mij gaan we dan meer een richting op van censuur dan van verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Bovenstaand ritsje reacties verplaatst van 'FrontPage moderatiesysteem gaat veranderen' naar dit topic :).

Als joh14vers6 een duidelijkere topictitel heeft dan zal ik dat aanpassen.

[ Voor 26% gewijzigd door botoo op 23-03-2007 14:27 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
botoo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:26:
Bovenstaand ritsje reacties verplaatst van 'FrontPage moderatiesysteem gaat veranderen' naar dit topic :).

Als joh14vers6 een duidelijkere topictitel heeft dan zal ik dat aanpassen.
Ik zou gezien de topic start de topic titel wijzigen in "ongewenste woorden en opties" en dit topic verhuizen naar FA en sluiten om dat mijn vraag beantwoord is en verdere discussie hier en daar ongewenst is. De reacties ala CodeCaster verhuizen in een nieuw topic in W & L. Ik zal in dat topic niet deelnemen. Zet in de sluitpost een link naar het topic in W&L. Ik wens van dat topic niet de TS te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dus je wil wel gooien met kreten als "haal het woord karma van mijn FP-profiel af", maar wil niet vertellen waarom?

Dan heb ik ook geen behoefte aan verdere discussie :)

Ik was gewoon benieuwd naar de reden achter jouw post, mocht je die niet willen vermelden - jammer, maar als jij geen reden wil geven dan gaat er natuurlijk ook geen topic over geopend worden.

[ Voor 39% gewijzigd door CodeCaster op 23-03-2007 16:51 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
Wat jij wilt is censuur! Jij wenst dat replies van anderen waar jij het niet mee eens bent worden verwijderd of worden verplaatst naar een topic waarin jij niet aan deelneemt of hebt deelgenomen. In dit geval gaat het zelfs alleen nog maar om een vraag wat nog eens wordt benadrukt door de melding "just curious".

In dit land is er een vrijheid van meningsuiting die iedereen heeft te respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-11-2024

JHMvP

Veritas logica est

Ik begrijp de reacties op joh14vers6 niet.

En dat joh14vers6 censuur zou willen al helemáál niet!

Als ik het met een objectieve blik lees dan "vraagt" joh14vers6 in zijn startpost alleen maar om een verwijdering van bepaalde uitdrukkingen die verbonden zijn met zijn useraccount.

Ja, die mensen heb je.

Is dat gek? Welnee! Er zíjn nog steeds wakkere mensen, gelukkig! Zo zijn er in mijn systemen bijvoorbeeld NOOIT "deamons" voorgekomen en zijn telefoonnummers als 666 (voor servicecalls) omgezet naar andere nummers.

[ Voor 7% gewijzigd door JHMvP op 23-03-2007 17:05 ]

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
JHMvP schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:04:
Als ik het met een objectieve blik lees dan "vraagt" joh14vers6 in zijn startpost alleen maar om een verwijdering van bepaalde uitdrukkingen die verbonden zijn met zijn useraccount.
Vragen staat vrij, maar kommop, serieus, denk je echt dat Tweakers dat van plan zou zijn? Sowieso werkt T.net met templates. Een beperkt aantal templates. En dan zouden ze voor een of andere extreem-Christen die templates moeten aanpassen cq. nieuwe maken? Waar leg je dan de grens? Immers, waarom zouden Christenen meer rechten hebben op 'custom templates' dan iemand met andere ideeën? Misschien heb ik wel wat tegen $insert-random-woord. Wie ben jij om te beoordelen of dat 'normaal' of 'vreemd' is? Juist. Daarom heeft Tweakers.net gewoon één (of enkele, voor abo's) template(s), daar heb je 't maar mee te doen.
JHMvP schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 7:04:
Ja, die mensen heb je.

Is dat gek? Welnee! Er zíjn nog steeds wakkere mensen, gelukkig! Zo zijn er in mijn systemen bijvoorbeeld NOOIT "deamons" voorgekomen en zijn telefoonnummers als 666 (voor servicecalls) omgezet naar andere nummers.
"Is dat gek?" Ja! Althans, dat vind ik. Dat jij het niet gek vindt, is jouw mening. Maar om die nou 'wakker' te noemen? Ik vind het maar idioot dat je aan een cijfer-combinatie een bepaalde waarde hangt vanuit religieuze overwegingen. Voor mij zijn het gewoon een paar cijfertjes. En het is trouwens "daemon" als je 't over de IT-term hebt. En net zoals het woord 'bank' meerdere betekenissen heeft, heeft het woordje "daemon" dat ook. Moet je dan maar je kop in 't zand steken en je blindstaren op één betekenins? Wáárom? Ik snap dat werkelijk niet...

Zo ben ik zelf nogal fel tegen het ongepast gebruik van "kanker", omdat dit een nare ziekte is waar ik familieleden aan ben verloren. In het Engels heet het "cancer". Echter heeft het woord "cancer" meerdere betekenissen, waaronder het sterrenbeeld "Kreeft"/"Cancer". Hoewel het dus óók een nare aandoening betreft qua woord heb ik géén probleem met die andere betekenis. Sowieso heb ik geen probleem met de woordkeuze, zolang het maar gepast gebruikt wordt, maar hopelijk komt m'n punt een beetje over qua meerdere betekenissen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Osiris op 23-03-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met christenen die overal problemen mee hebben; kunnen jullie de TS uit GoT verwijderen?

Om maar even een ander voorbeeld te schetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:15:
Ik heb problemen met christenen die overal problemen mee hebben; kunnen jullie de TS uit GoT verwijderen?

Om maar even een ander voorbeeld te schetsen
Ja hoor, het wijzigen van een woordje en discriminatie op basis van geloofsovertuiging is helemaal hetzelfde :z

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-11-2024

JHMvP

Veritas logica est

Osiris schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:11:
[...]

"Is dat gek?" Ja! Althans, dat vind ik. Dat jij het niet gek vindt, is jouw mening. Maar om die nou 'wakker' te noemen? Ik vind het maar idioot dat je aan een cijfer-combinatie een bepaalde waarde hangt vanuit religieuze overwegingen. Voor mij zijn het gewoon een paar cijfertjes. En het is trouwens "daemon" als je 't over de IT-term hebt. En net zoals het woord 'bank' meerdere betekenissen heeft, heeft het woordje "daemon" dat ook. Moet je dan maar je kop in 't zand steken en je blindstaren op één betekenins? Wáárom? Ik snap dat werkelijk niet...
Ik bedoelde inderdaad "daemons"... En met "wakker" bedoelde ik dus; als iets eruit ziet als een banaan, dezelfde kleur heeft als een banaan, ruikt en proeft als een banaan...ga er dan maar van uit dat het een banaan is (of iets wat ervoor moet doorgaan).

Je steekt je kop juist in het zand als je ondanks dit alles er van uit gaat dat het wel eens een appel zou kunnen zijn...

>>> *** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil *** <<<

[ Voor 4% gewijzigd door JHMvP op 23-03-2007 17:25 ]

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
Ik begrijp de reacties op joh14vers6 niet.

En dat joh14vers6 censuur zou willen al helemáál niet!

Ja, die mensen heb je.

Hij schrijft hier:

De reacties ala CodeCaster verhuizen in een nieuw topic in W & L

Hij vraagt hier dus duidelijk om censuur, want hij wil reacties zoals die van CodeCaster weg hebben door ze te verplaatsen naar een ander topic. Dat hij er niet mee geassocieerd wil worden; prima, maar als lezers nu ook al gaan bepalen waar replies van anderen moeten worden geplaatst dan is het eind helemaal zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Dat je goed oplet pleit voor je, maar ik vind het juist kortzichtig om zoveel waarde te hechten aan nietszeggende woorden of getallen. Zie bijvoorbeeld Wiki voor een uitleg over daemon. Hier iets 'evils' inzien is mijns inziens niet nodig en 'bangmakerij'. Over het getal 666 heb ik trouwens laatst gehoord dat dat een overschrijffoutje was en het eigenlijk om het getal 616 ging. Moet ik dan alle getallen gaan wantrouwen? Ik wil je overtuiging niet aanvallen, maar denk zelf dat je beter kunt kijken naar hoe je met elkaar om kunt en moet gaan dan het goed en kwaad zoeken in cijfers en letters

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:31
(jarig!)
JHMvP schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:24:
[...]

Ik bedoelde inderdaad "daemons"... En met "wakker" bedoelde ik dus; als iets eruit ziet als een banaan, dezelfde kleur heeft als een banaan, ruikt en proeft als een banaan...ga er dan maar van uit dat het een banaan is (of iets wat ervoor moet doorgaan).

Je steekt je kop juist in het zand als je ondanks dit alles er van uit gaat dat het wel eens een appel zou kunnen zijn...

>>> *** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil *** <<<
Als iets eruit ziet als een dienst/service, dezelfde kleur heeft als een dienst, ruikt en proeft als een dienst...da er dan maar vanuit dat het een dienst is (of iets wat er voor door moet gaan).

Je steekt je kop juist in het zand als je ondanks dit alles er van uitgaat dat het wel eens een duivel zou kunnen zijn...

Nu kun je een open-relay SMTP-dienst uit spam-overwegingen wel duivels noemen, maar verdere vergelijkingen kun je mijns inziens toch echt niet maken :?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:49:
[...]
Als iets eruit ziet als een dienst/service, dezelfde kleur heeft als een dienst, ruikt en proeft als een dienst...da er dan maar vanuit dat het een dienst is (of iets wat er voor door moet gaan).

Je steekt je kop juist in het zand als je ondanks dit alles er van uitgaat dat het wel eens een duivel zou kunnen zijn...

Nu kun je een open-relay SMTP-dienst uit spam-overwegingen wel duivels noemen, maar verdere vergelijkingen kun je mijns inziens toch echt niet maken :?
En de vergelijking met 'duivel' klopt niet eens volgens Wikipedia, daar er blijkbaar van Griekse "daemons" uitgegaan wordt die goed noch kwaad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Laatst online: 08:03
Osiris schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:51:
[...]

En de vergelijking met 'duivel' klopt niet eens volgens Wikipedia, daar er blijkbaar van Griekse "daemons" uitgegaan wordt die goed noch kwaad waren.
Het volgende wat op tafel komt is de bijbel die al onze argumenten van tafel veegt. (Waarschijnlijk à la "Grieken hebben nooit bestaan", "Grieken waren ketters" of "de duivel misleid ons")
Ik zie hier weinig discussie in (wel fundamentalisme).

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 23:01
sorry dat ik het zo bot hier neer zet, het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen.
Maar wees eerlijk.. is dit niet een beetje lange tenen gedrag? er staat ook in de bijbel dat met andere geloven moet accepteren.

zo zei bijv. paulus iets als 'voor de grieken ben ik een griek, voor de joden een jood'
Waarom zou je je ergeren aan woorden? het zijn normale worden, dat ze toevallig uit een andere geloofsovertuiging komen maakt ze echt niet slecht hoor.

hoe zou de TS het vinden als een islamiet, jood, hindoe of satanist ons vraagt het woord 'god' of 'jezus', 'kruisiging' etc. nooit meer te gebruiken??

vind een topic als dit echt te gek voor woorden..
gaat de TS nu ook zelfmoordaanslagen plegen als we het niet doen?

begrijp me goed, ik ben zelf ook christelijk opgevoed, maar heb toch als een van de belangrijkste dingen geleerd dat 'sociaal gedrag', 'acceptatie van mensen zoals ze zijn' een belangrijker goed zijn dan 'ow help een heiden! schiet hem dood'

[ Voor 14% gewijzigd door BasieP op 23-03-2007 18:15 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zijn computers niet instrumenten van de duivel?

Ik dacht eerst dat de TS een grap maakte, maar hij blijkt dus serieus. Toevallig recentelijk ook een nieuw woordenboek besteld? Als tweakers.net hierop ingaat, dan gaat het volgende verzoek zijn om W&L weg te doen, want daar staan topics in als "God bestaat niet!"...

Suggestie voor TS: start een christelijk correcte versie van Tweakers.net.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 18:02

boesOne

meuh

Wat zou TS gebruiken voor images.. Alcohol of Daemon tools.. Hmm moeilijk..

Ontopic. Imho loze discussie. Forum spam van ultra orthodoxe Gristenen. Custom voor meneer 't woord karma uit de FP slopen, wat een kul. Hier wordt ik dus echt ontzettend geirriteerd van.
Ik vind dit eerlijk gezegd geen mening die gerespecteerd hoeft te worden. Dit omdat je mening veel te ver gezocht is, onjuist en onredelijk is. Geen 'daemons' willen draaien... :D Hell yeah ;)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Maar het Christendom werkt toch ook met karma? :?
Of dacht je dat de dag des oordeels een loterij was? ;)

Daarnaast is boedhhisme eerder een levensbeschouwing dan een religie

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo heeft er spijt van deze 'discussie' een platform geboden te hebben.

Het heeft lang genoeg (als in: te lang) geduurd en ik mik 'm op slot. Wie behoefte heeft om dit soort 'discussies' mag zich in W&L vervoegen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat de raakvlakken met het topic 'FrontPage moderatiesysteem gaat veranderen' de lading niet dekken zijn een aantal reacties verplaatst naar dit topic.

Mogelijk zal het later verplaatst worden naar W&L.