Toon posts:

kopen in amerika..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb ff zitte kijke naar die prijzen op verschillende sites daar, ziet er stukke goedkoper uit.
zijn er mense die me enkele sites aan kunne bevele, (eige ervaring..?) waar je gewoon met een CC hardware kan bestelle online en dus ook in europa af kan late levere?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

heb geen sites maar wel een hint

koop met meerdere mensen zijn de vervoerskosten een stuk lager

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

www.teamawe.com (voor Panaflo fans)
www.outpost.com (daar heb ik mijn router gekocht)
www.amazon.com (verkoopt ook pc hardware)

Bij de daar aangegeven prijzen komen verzendkosten en invoerrechten (19%), het inderdaad dan nog vaak zo dat het goedkoper is dan in Nederland.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik koop tot nu toe eigenlijk uitsluitend overklok spul dat hier gewoon niet te krijgen is of wel heel erg duur (oc-shop/ned-cool)

kreeg vandaag mijn geheugen van www.crucial.com binnen. draaid 150mhz cas222 en dan 256mb voor $110 en $15 verzendkosten. kwam dit keer zelfs geen btw bij.

verder al een aantal keer bij coolerguys besteld. een paar dingen van www.peltec.f2s.com en nog wat rotzooi.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Vraag of ze gift op het pakket willen zetten.

Over giften hoef je namelijk geen invoerrechten te betalen.

Werkt soms wel eens las ik hier ergens.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:07

OMX2000

By any means necessary...

Op maandag 05 februari 2001 22:38 schreef cosmoOo het volgende:
ik koop tot nu toe eigenlijk uitsluitend overklok spul dat hier gewoon niet te krijgen is of wel heel erg duur (oc-shop/ned-cool)

kreeg vandaag mijn geheugen van www.crucial.com binnen. draaid 150mhz cas222 en dan 256mb voor $110 en $15 verzendkosten. kwam dit keer zelfs geen btw bij.

verder al een aantal keer bij coolerguys besteld. een paar dingen van www.peltec.f2s.com en nog wat rotzooi.
Crucial Europe of echt in Amerika... Ik heb daar een paar jaar geleden 55ns EDO Ram voor mijn overgeklokte p200 gekocht, en dat was super stabiel... Toen de shops hierzo nog maar net wisten wat EDO RAM was, boden ze daar al 55ns aan... super...
Maar hoe snel leveren ze tegenwoordg?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Crucial Europe of echt in Amerika... Ik heb daar een paar jaar geleden 55ns EDO Ram voor mijn overgeklokte p200 gekocht, en dat was super stabiel... Toen de shops hierzo nog maar net wisten wat EDO RAM was, boden ze daar al 55ns aan... super...
Maar hoe snel leveren ze tegenwoordg?
gewoon in vs besteld. uk was iets duurder en rekende automatisch vat (btw)
het duurde even voordat ze me order hadden verwerkt (had vrijdag laat besteld en is pas woendag verstuurd), je krijgt een ordernummer en kan zien hoever ze zijn.
31-1 is het verstuurd. 2-2 9:00 uur stonden ze bij mij voor de deur. (FedEx)

in totaal dus een week.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1