XS4All contractverlenging: welk modem?

Pagina: 1
Acties:

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 09:13
Mijn modem is vanmorgen overleden en ik wil graag via een contractverlenging bij XS4All een nieuw draadloos modem aanschaffen.

XS4All geeft mij de opties en dat er een kans bestaat dat de speedtouch WL716 wordt geleverd ipv de WL780. Ik bel ook met XS4All voip en wil graag nummerherkening van de KPN telefoonlijn behouden. Oftewel ik wil dan toch graag de WL780 ontvangen.

KPN was verre van hulpzaam en wilde mij niet in contact brengen met de afdeling levering.

Wie hebben er recent een contractverlenging gedaan, en welk modem is er toen geleverd?
Enig idee hoe ik kan garanderen dat er een WL780 wordt geleverd?

A life lived in fear is a life half lived

Verwijderd

Vorige week zaterdag het modem geïnstalleerd dat ik van KPN via verlenging xs4all had ontvangen.
Het was een 780, op de site van xs4all helpdesk, modem installeren, stond dat er toen alleen de 780 werd verstuurd. Daar had ik op zitten wachten voordat ik een modem bestelde via xs4all. Ik denk dat de voorraad 716 op is en dat er hooguit een teruggestuurde 716 weer ingezet wordt. Kleine kans dus dat je dat net treft.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:52
KPN en XS4ALL sturen alleen nog meer ST 780's de straat op..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 13:17

TAA

Liever IRC

Ik heb vorige week een 780WL gekregen; binnen 1 week van de contractverlenging...

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 09:13
Toen ik bij de helpdesk van xs4all aangaf dat het niet helemaal duidelijk staat op de site. Bij contractverlenging staat zelfs een link die naar de 716 wijst. Gaven zij aan dat het nog steeds mogelijk is dat je een 716 ontvangt en dat dat ook nog steeds gebeurt. Ze konden me geen garanties geven.
De helpdesk van KPN wilde niet eens doorverbinden met de afdeling levering. De helpdeskmedewerker moest meerdere keren ruggespraak houden omdat hij mij niet begreep (en dat lag niet aan mij). Maar iedere keer hetzelfde antwoord. Ze kunnen en willen niet helpen.
Ik zoek dus naar een manier om een 100% garantie te krijgen dat ik het juiste modem ontvang. En tot nu toe wil niemand van officiele zijde dit geven :-(

Denk er sterk over om een goedkopere 516 te kopen (wireless router + voip router heb ik al). Dan kan ik ook weg bij XS4All als ik dat wil.

A life lived in fear is a life half lived

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is je probleem? De ST716 doet ook nummer herkenning etc etc? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Gunner schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:50:
Wat is je probleem? De ST716 doet ook nummer herkenning etc etc? :?
Wel via VoIP, maar niet via de vaste lijn. Schijnt een hardwarematige fout te zijn, waardoor de telefoon het nummer niet/verkeerd doorkrijgt bij de omschakeling in het modem (die klik).

Deze fout is verholpen in de 780.

Verwijderd

En met de 780 kun je tenminste fatsoenlijke dialplans maken. Bij de 716 valt de prefix weg en werkt het dus absoluut niet.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 10:11:
En met de 780 kun je tenminste fatsoenlijke dialplans maken. Bij de 716 valt de prefix weg en werkt het dus absoluut niet.
Dat lijkt me dan een softwarematige issue ipv een hardwarematige.

Wat zou dan niet normaal werken? (Een simpele voeg-je-netnummer-voor-een-6-cijferig-nummer-welke-begint-met-1-tot-9 werkt in ieder geval wel zonder problemen hier met een 716).
Pagina: 1