Hallo,
Ik ben begin deze week overgestapt van XP naar Vista Home Premium. Op XP werkt alles perfect en op Vista draait het systeem ook goed, alleen het beeld af en toe niet.
Soms start ik de pc op en dan krijg ik Vista Aero = beeld is perfect
Soms start ik de pc op en krijg Vista Basic te zien = beeld niet goed. In apparaatbeheer staat dan:
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
Ik heb op 'Naar oplossingen zoeken' geklikt, maar probleem is niet bekend.
Ik heb Vista-drivers van de Ati-site gedownload (nieuwste), maar het probleem is er nog steeds. Ook heb ik drivers van site fabrikant gedownload (packard bell), maar dat helpt ook niet
Wat kan ik er tegen doen? Op kast pc staat: vista capable, dus het zou moeten werken.
Specs:
Processor Intel® Pentium® D Processor 820 DUAL CORE 2,8 ghz
Video ATI Radeon™ Xpress 200 256MB HyperMemory™ (Motherboard integrated)
Andere gegevens lijken mij niet nodig voor dit probleem.
Bvd,
Edit: In faq staat dat je xp drivers moet proberen, heb ikg edaan, maar krijg bsod
Ik ben begin deze week overgestapt van XP naar Vista Home Premium. Op XP werkt alles perfect en op Vista draait het systeem ook goed, alleen het beeld af en toe niet.
Soms start ik de pc op en dan krijg ik Vista Aero = beeld is perfect
Soms start ik de pc op en krijg Vista Basic te zien = beeld niet goed. In apparaatbeheer staat dan:
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
Ik heb op 'Naar oplossingen zoeken' geklikt, maar probleem is niet bekend.
Ik heb Vista-drivers van de Ati-site gedownload (nieuwste), maar het probleem is er nog steeds. Ook heb ik drivers van site fabrikant gedownload (packard bell), maar dat helpt ook niet
Wat kan ik er tegen doen? Op kast pc staat: vista capable, dus het zou moeten werken.
Specs:
Processor Intel® Pentium® D Processor 820 DUAL CORE 2,8 ghz
Video ATI Radeon™ Xpress 200 256MB HyperMemory™ (Motherboard integrated)
Andere gegevens lijken mij niet nodig voor dit probleem.
Bvd,
Edit: In faq staat dat je xp drivers moet proberen, heb ikg edaan, maar krijg bsod
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:46 ]