Sinds enkele dagen heb ik op mijn WinXP, PIV 2,6GHZ, 768MB RAM de nieuwe Firefox-release geinstalleerd staan. Nu valt mij op - o.m. door het lawaai van mijn ventilator
- dat mijn CPU-gebruik steeds naar 100% springt zodra ik een webpagina in Firefox open, vooral als deze webpagina veel Javascript bevat.
Ik kwam hier ook achter doordat de script execution time van PHP op mijn lokale Apache webserver in Firefox 3-4x zo hoog ligt als in IE 7. Ik denk dus dat Firefox resources afsnoept van Apache.
Mijn vragen: weten jullie hoe dit komt / hebben jullie ook dergelijke ervaringen / weten jullie manieren om er beter achter te komen wat er aan de hand kan zijn?
P.s. Ik heb Firefox al een keer opnieuw geinstalleerd.
Ik kwam hier ook achter doordat de script execution time van PHP op mijn lokale Apache webserver in Firefox 3-4x zo hoog ligt als in IE 7. Ik denk dus dat Firefox resources afsnoept van Apache.
Mijn vragen: weten jullie hoe dit komt / hebben jullie ook dergelijke ervaringen / weten jullie manieren om er beter achter te komen wat er aan de hand kan zijn?
P.s. Ik heb Firefox al een keer opnieuw geinstalleerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Rekcor op 23-03-2007 10:19 ]