vraagje tot hoeveel bezoekers

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 10:25
ik had een vraagje als je een website zelf wil gaan hosten of anders je wil een server kopen , maar hoe verbindt je die dan aan het internet wat ik geloof niet dat je dat met een kabelmodem kan/mag doen en dat de snelheid er niet naar is. moet je hiervoor een aparte lijn kopen of iets anders dergelijks. Volgens mij heb ik de vraag een beet vaag geslted maar ik weet niet echt hoe ik het beter uit kan leggen. sorry.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Er zijn verschillende mogelijkheden:

1. Als je klein bent (niet meer dan 20 gig traffic per maand) is het goedkoopste om een server met meerdere mensen te delen. Bedrijven zoals PAIR bieden zoiets aan: jouw site staat samen met een paar anderen op 1 server -> goedkoopste oplossing

2. Ben je wat groter (tot ongeveer 150 gig/maand) kun je je eigen dedicated server huren. Je hebt dan een server helemaal voor je zelf, hoewel de hardware niet van jou is. Rackspace heeft zo'n dienst, hoewel de ervaringen wisselend zijn :)

3. Echt grote sites (> 150 gig traffic per maand) hebben meestal hun eigen servers aan een lijn hangen bij een grote hosting provider zoals WideXS of Vuurwerk

Als je echt een hele kleine site hebt (hobby-werk...paar gig traffic per maand) kun je wel je eigen webservertje aan een een kabelmodem hangen. Een ouwe pentium met Linux is dan meer dan zat.

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 10:25
aha oke bedankt maar waarom kan je dan als je door bijv de PCM bladerd bij 9 van de 10 bedrijven servers kopen dat is dan toch onzinnig om te doen ??

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

Die doelen op de bedrijven die een complete e-commerce site willen opbouwen met weet ik veel wat er allemaal op..

Als je de advertenties bekijkt dan zit er ook meestal een .nl domeinnaam bij, en die kan je nog niet krijgen als particulier

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha