Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

WTF, speed opgevoerd bij cs ?

Pagina: 1
Acties:

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, nadat ik timerefresh had gedaan in de console zag ik 150fps =), maar na een tijdje spelen merk ik ook dat het spel een stukkie sneller is geworden, dwz je kan opeens errug hard lopen met rifles enzo, lijkt bijna even snel als met mesje. Dit is alleen geen nieuwe speedcheat, want er is ook 1 nadeel, je gaat ongelofelijk snel dood, ik ben achterelkaar steeds in 1 sec doodgeschoten door een mp5, ook al ren ik steeds rond met springbewegingen. Ik kan helaas geen filmpje ofzo hiervan maken, maar geloof me, het is echt kl*te. Of zou het nou door iets anders komen dat het opeens wat sneller gaat ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

framerate limiter aan? lijkt me van niet..

Verwijderd

geen idee, installeer em opnieuw zou ik zeggen..... en als da niet help een clean install heh

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Oh, kan je framelimiter dan aan/uit zetten ?
Hoe dan ?
En ik heb niet echt veel zin om de boel opnieuw te installeren, ik ga binnenkort toch formatten(dit zeg ik al 6 maanden =) )

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.