Toon posts:

[Blender] Wegvallende schermpjes zichtbaar maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een heel simpele vraag, maar ben nu al poosje bezig om uit te vinden hoe ik het schermformaat van Blender kan aanpassen. Nu staat er een deel buiten mijn zicht, waardoor ik die opties niet kan gebruiken.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Scheidingslijntje naar beneden slepen?

Ik begrijp je niet helemaal :$

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27
Ik snap je ook niet helemaal.
Windows? Gewoon maximaliseren

En heb je al gezocht? Want dan was je mischien dit blender topic wel tegen gekomen en had je daar je vraag gesteld...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Verwijderd

Topicstarter
ik had idd al wel gezocht...

Maar ben er ondertussen toch toevallig zelf achter gekomen :) Het ging om het onderste gedeelte van Blender, waar je soms zoveel schermpjes het waardoor je de aller rechtse niet kunt zien. Kwam er toevallig achter dat als je met je muis-scrollt, dat dan het onderste gedeelte heen er weer verschuift. Beter kan ik het ook niet verwoorden :P

Verwijderd

Je kan ook met de middelste muisknop klikken en slepen ;)
Net zoals dat in veel andere 'spaces' in Blender ook mogelijk is!

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-12-2025

Postie

No beer, no glory

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:54:

Maar ben er ondertussen toch toevallig zelf achter gekomen :) Het ging om het onderste gedeelte van Blender, waar je soms zoveel schermpjes het waardoor je de aller rechtse niet kunt zien. Kwam er toevallig achter dat als je met je muis-scrollt, dat dan het onderste gedeelte heen er weer verschuift. Beter kan ik het ook niet verwoorden :P
Je kan ook met het venster over een andere slepen, dan wordt het samen 1 venster en dan kun je ze selecteren middels tabbladen.

Live every day, as if it's your last one

Verwijderd

Maar dan maak je het jezelf wel stukken moeilijker dan wanneer je je middelste muisknop gebruikt :P

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:54:

Klopt, en als je dan de Control-toets ook nog eens ingedrukt houd, dan kun je de knoppen ook vergroten/verkleinen. (kan ook wel eens de Shift of Alt-toets zijn, weet ik ff niet meer zo uit mijn hoofd)

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Pagina: 1