verschil NVIDIA MCP55-Ultra en de 570 chipset

Pagina: 1
Acties:

• artstam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06-2025
Weet iemand het verschil tussen NVIDIA MCP55-Ultra en de 570 chipset? Ik zie het abit KN9 ultra board met beide vermeldingen, maar is het nu hetzelfde?

Thomas

Daikin altherma hybride: EVLQ08CAV3 (J036339), EHYBH08AAV32 (3122556), Intergas NHYKOMB33AA

Verwijderd

heb je gegoogled???

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-04 10:41
Ik zit met dezelfde vraag... maar ben ook te lui om te googelen ;)

Ik sta ook op het punt de Abit KN9 utlra aan te schaffen, maar kan er sowieso maar weinig aanvullende info over vinden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bordje en die hem aan- of afraden? Het leek mij voor die prijs geen verkeerd bordje (€ 90,-) Poespas als SLI enzo heb ik toch niks aan en wil ik dus ook niet voor betalen maar verder lijkt me dit bord qua feuaters lekker uitgebreid.

Maar hoe zit het inderdaad met die chipset? MCP55 of 570 ?

http://www2.abit.com.tw/p...Ultra&fMTYPE=Socket%20AM2

Science is stranger than fiction

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-05 16:31
Dat is dezelfde chipset alleen de ene naam is de chipnaam (MCP55-Ultra) en de andere de platformnaam (nForce 570 MCP).

Erg handig om verwarring te krijgen. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Piedojng
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:12
Harmani schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:34:
Ik zit met dezelfde vraag... maar ben ook te lui om te googelen ;)

Ik sta ook op het punt de Abit KN9 utlra aan te schaffen, maar kan er sowieso maar weinig aanvullende info over vinden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bordje en die hem aan- of afraden? Het leek mij voor die prijs geen verkeerd bordje (€ 90,-) Poespas als SLI enzo heb ik toch niks aan en wil ik dus ook niet voor betalen maar verder lijkt me dit bord qua feuaters lekker uitgebreid.

Maar hoe zit het inderdaad met die chipset? MCP55 of 570 ?

http://www2.abit.com.tw/p...Ultra&fMTYPE=Socket%20AM2
'k zou ook wel willen weten als er iemand ervaring mee heeft, plan ook om dit te kopen voor nieuwe computer. Of zijn er nog andere borden voor am2 die heel goed zijn prijs/kwaliteit? Sli is idd ook voor mij niet nodig.

Feel the fear and do it anyway...