Toon posts:

Lite-on+LS-22

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
:? Is er al iemand die deze lite-on heeft geflashed met de LS-22 firmware (voor de LTR-12101-b)?

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Ja hoor. Werkt perfect!

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

Verwijderd

Topicstarter
heb je nog een speciale volgorde gebruikt van flashen? Bijv. eerst LS-17 en daarna LS-22, of heb je direct de LS-22 firmware over de originele LTR-0841 firmware heen "geflashed"?

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik had bij aankoop al versie LS-17. Ik heb gewoon de LS-22 versie gedownload van firmware.com.bi en heb vervolgens deze (.exe) gestart. Ik kreeg een geinig windowtje met daar aangegeven me huidige versie en type cdrw en kon vervolgens op flash drukken. Zodra je dit doet gaat je lampje op je cdrw een tijdje raar knipperen
en het statusbalkje in het windowtje zal oplopen. Na ongeveer 25 seconden is ie klaar en moet je rebooten. Klaar.

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

Verwijderd

Moest om te flashen eerst mijn scsi controller uitzetten (hardware matig) en mijn IDE CD-ROM los trekken. Daarna kon i pas flashen wat perfect ging trouwens. Alleen Nero herkent nog niet overburn

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-03 16:08
werkte niet onder win2k + via 4.28 :(

onder winme ging het wle goed :)

van LS15 -> 22 :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Ik realiseer me ineens dat ik de originele vraag maar half heb gesteld. Het gaat mij om de LS-22 firmware op een LTR-0841.
(die na flashen met LS-17 al is omgetoverd tot een LTR-12101-b)
Sorry!

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Met die LS22 werkt de brander in ieder geval niet met CloneCD nieuweste versie bij mij.

Ben hem nu aan het tsten met Easy CD Creator en kijken of ik daarmeee wel een cd gebakken krijg op 12 speed, zo te zien gaat het nog goed. Wel makelijk om binnen 6 minuten een cd te branden.

Moet hem dan nog effe met nero en cdrwin testen.

Mvg, DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 06 februari 2001 23:38 schreef DutchPlayer het volgende:
Met die LS22 werkt de brander in ieder geval niet met CloneCD nieuweste versie bij mij.
Dan is er toch iets mis. Ik heb zondag nog 3 CD's mee gebakken met LS22

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

als je van een 8 speed al naar een 12 speed bent gegaan, door een firmeware upgrade, dan kan je volgens mij probleemloos door gaan naar ls-22. Als 17 goed ging, waarom 22 dan niet? Is trouwens een stuk simpeler dan met de 17 versie. niets geen gezeur over welke ide poort.

wat zegt je Duitse "pen pal" hier dan over?

succes :P

Verwijderd

Topicstarter
:7 de duitse pen pall liet het op dit onderwerp helaas afweten. Heb het na verder informeren toch maar geprobeerd en het werkt! Na de flash met ls-22 brand hij nog steeds, op 12-speed, als een zonnetje, ondersteunt burnproof en overburn én ik heb net met clone-cd m'n eerste bruikbare cd-rommetje gebakken! Hij kan nu dus wel in RAW-mode schrijven. Het schijnt overigens wel van belang te zijn dat je je LTR-0841 eerst met de nieuwste firmware voor deze schrijver opwaardeert (W9XMS8E10.EXE ), daarna met de LS-17, en dán pas met LS-22.
Zo, nu eerst een Bavaria!

• imdos
  • Laatst online: 04-05 14:00

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Hmm, lijkt me geweldig! dit wil ik ook proberen. Maar waar haal ik die LS-17 nog vandaan. Overigens heb ik die burn-proof technologie al gedaan en heb een 8x 4x 32x met burnproof. LTR-0841 ofzo.

Deze heb ik dus al succesvol gedaan => W9XMS8E10.EXE

En de LS-22 heb ik nu ook. Hoe kom in nu aan die LS-17? :)

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Topicstarter
:7 Je kunt al deze firmware vinden via "the firmware page", http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Succes!

• imdos
  • Laatst online: 04-05 14:00

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Thnx, ff rebootten en m'n vingers kruisen :)

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• DutchPlayer
Met welke software werkt de brander bij jullie?

Bij mij werkt het wel met ECDC maar CloneCD laat het afweten. Clone maakt wel een testwrite maar dan for real kapt hij na 7% mee, echt vaag!

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Nero, ECDC en CloneCD doen het gewoon allemaal bij mij

• DutchPlayer
Wat raar zeg dat CloneCD het bij jou wel doet, welke OS draai je , ik draai NT Server 4.0.

Kan het daardoor komen ? Ik weet het niet! D brander is niet kapot ofzo want hij brand wel met ECDC.

Iemand nog sugesties????

Mvg,

DP.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik draai W2K Professional, dat zit inderdaad aanders in elkaar

• DutchPlayer
Nou dan ga ik ook maar eens windows 2000 op men server pc zetten en kijken of de boel dan wel normaal werkt.

Laten we het hopen! Volgens mij zijn er weinig mensen met een NT 4.0 server thuis.
Dus ga ik maar ook voor win2000, Nt4.0 kwam toch al met een vage melding van een service die die niet kon starten.

Mvg,

DP.

Met wel OS werken de mensen met Lite-on branders?Ook leuk om te weten!

Pagina: 1