Sinds vanmiddag een uur of 3 is mijn XMS-account actief, en ik ben, net zoals de meensten hier, zeer tevreden. Downloadsnelheden variëren volgens www.speedtest.nl tussen 8 en 15 Mb (één keer zelfs een uitschieter van 20 Mb!), maar vreemd genoeg in de upload 'maar' ruim 3 Mb. Dat is op zichzelf natuurlijk snel genoeg en veel meer dan met de meeste ADSL-abo's, maar niet bepaald asynchroon zoals beloofd. Is hier wat over bekend, of ben ik de enige?
Wat zijn trouwens gemiddelde ping-waarden? Ik had vanmiddag naar de VS 65 ms, en met de Nederlandse Wikipedia en de webmail van mijn eigen universiteit zo'n 6 ms. Ik heb het met mijn basis-ADSL-account nooit bekeken, dus ik kan dit niet vergelijken.
Ik woon trouwens in de Piersonstraat in Nijmegen en huur bij Portaal, voor het geval dat dit relevant is voor de beantwoording van mijn vragen.
Jasper
Wat zijn trouwens gemiddelde ping-waarden? Ik had vanmiddag naar de VS 65 ms, en met de Nederlandse Wikipedia en de webmail van mijn eigen universiteit zo'n 6 ms. Ik heb het met mijn basis-ADSL-account nooit bekeken, dus ik kan dit niet vergelijken.
Ik woon trouwens in de Piersonstraat in Nijmegen en huur bij Portaal, voor het geval dat dit relevant is voor de beantwoording van mijn vragen.
Jasper