Toon posts:

VB 2005

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende:

ik heb een adresboekje ontwikkeld maar nu loop ik tegen het probleem aan om contactpersonen toe te voegen in mijn adresboek. Ik gerbuik access als database.
Welke code moet ik uitvoeren? Ik heb al diverse site's bekeken maar wat ik zoek komt niet echt aan de orde.

Bart

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 21:01
We zijn geen afhaalbalie voor code.

Om je op gang te helpen:
Je hebt een DB connectie nodig(ADO oid)
Een sql query(SELECT * FROM table)
Een dataset(of hoe dit heet in VB)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Even een paar puntjes van aandacht:

Programming Beleid Quickstart en scriptrequests en als je dan toch bezig bent: Het algemeen beleid .

We verwachten toch wel een minimale eigen inzet van een topicstarter, en die inzet zie ik helaas niet terug in je topic. Er zijn voldoende (basic, beginners) tutorials voor vanalles en nog wat te vinden waar je deze informatie prima uit moet kunnen halen als je maar even je best doet om te zoeken.

Trouwens, let ook eens op je topictitels. Zorg op z'n minst dat deze een beetje omschrijvend zijn. "VB 2005" zegt natuurlijk helemaal niets. Daarnaast is het in PRG gebruikelijk om de taal tussen haken te zetten; dat zou betekenen dat je topictitel iets zou worden als: [VB2005] Hoe toevoegen record aan database?

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 22-03-2007 18:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.