Over een tijdje gaat mijn broetje een feestje te geven. Hiervoor hebben we een ruimte geboekt van 6-7 meter x 20 meter bij 3/4 meter hoog. het word geen disco o.i.d. (en er komen ook ouderen) maar het is wel de bedoeling dat de muziek vrij hard gezet wordt (voor ongeveer een uurtje) en dat er mensen gaan dansen. Dit zal niet door de hele zaal gebeuren maar op een ietwat kleinere gedeelte ervan, een soort van optredentje dus. Dus zoiets als geluid van alle kanten of overal warm en zuiver geluid is niet nodig. En mensen moeten ook normaal kunnen praten
Nou ben ik gevraagd om voor audio zorgen en omdat ik helaas nog een arme student kan ik niet echt veel missen.
Ik bezit zelf van 4 Jamo Boxen 2x80 watt en 2x130 watt. Alleen 2 stuks zijn in gebruik omdat ik gewoon een stereo toren (sony, niets bjizonders) heb met aansluiting voor 2 speakers.
Hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk oplossen. En zijn de speakers voldoende?
ik kan in principe wel nog een versterker kopen (op diverse 2ehandse sites is het aanbod ruim.) maar red ik het daarmee? Of moet ik echt audio apparatuur gaan inhuren en speakers van +400 watt? ik heb een budget van ongeveer 300 a 350 euro.
Maar lager is alleen maar beter natuurlijk.
Wat raden jullie mij aan?
Nou ben ik gevraagd om voor audio zorgen en omdat ik helaas nog een arme student kan ik niet echt veel missen.
Hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk oplossen. En zijn de speakers voldoende?
ik kan in principe wel nog een versterker kopen (op diverse 2ehandse sites is het aanbod ruim.) maar red ik het daarmee? Of moet ik echt audio apparatuur gaan inhuren en speakers van +400 watt? ik heb een budget van ongeveer 300 a 350 euro.
Wat raden jullie mij aan?
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...