Situatie: op externe hdd staat mijn oude besturingssysteem van mijn oude computer met o.a. Outlook 2003 NL. Ik werk nu op een nieuw systeem met Oulook 2003 US. Ik heb mijn mailtjes e.d. kunnen importeren door middel van het .pst bestand van de externe hdd. Mijn grote probleem is echter de rules/regels van Outlook 2003.
Aangezien mijn oude computer er niet meer is, kan ik met de Profile Wizard niet mijn rules exporteren en weer importeren op het nieuwe systeem. Daarnaast staat op de externe hdd geen rwz-bestand.
Ook het safe-mode booten van mijn oude systeen vanaf externe hardeschijf op mijn nieuwe computer om deze regels te exporteren lukt niet ivm bsod bij het opstarten van XP Home.
Weet iemand waar de rules worden opgeslagen in Outlook 2003 (register of in een bestand?). Ik heb al overal gezocht, maar daar werd telkens verwezen naar de Profile import/export wizard, maar daar kan ik in mijn geval dus geen gebruik van maken. Of zijn er nog andere oplossingen? BvD.
In een ander topic wordt er wel gesproken over het volgende:
Aangezien mijn oude computer er niet meer is, kan ik met de Profile Wizard niet mijn rules exporteren en weer importeren op het nieuwe systeem. Daarnaast staat op de externe hdd geen rwz-bestand.
Ook het safe-mode booten van mijn oude systeen vanaf externe hardeschijf op mijn nieuwe computer om deze regels te exporteren lukt niet ivm bsod bij het opstarten van XP Home.
Weet iemand waar de rules worden opgeslagen in Outlook 2003 (register of in een bestand?). Ik heb al overal gezocht, maar daar werd telkens verwezen naar de Profile import/export wizard, maar daar kan ik in mijn geval dus geen gebruik van maken. Of zijn er nog andere oplossingen? BvD.
In een ander topic wordt er wel gesproken over het volgende:
Maar ik zie echter geen hidden rule-folder. Hoe kan ik deze zichtbaar maken?... rules zitten gewoon in je PST bestand (Hidden in de top folder) ...
[ Voor 13% gewijzigd door JShal op 22-03-2007 17:33 ]
Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)