Hallo,
Ik sinds kort mijn nieuwe systeem binnen, hier de specs:
Moederbord: Gigabyte 965P-DS3 Rev.2
Videokaart: Asus 8800GTS 320mb
CPU: Intel C2D E6600
Geheugen: 2GB PC5300 TwinMos
HDD: Seagate Baraccuda 250GB SATA 16mb cache
O.S: Windows Vista Ultimate X64
Nu heb ik net de nieuwe game S.T.A.L.K.E.R geinstalleerd, gaat allemaal prima van start. Maar nu krijg je eerst zo'n leuk intro filmpje en daarna gaat de game laden. Lijkt allemaal goed te gaan. Maar zodra je dan normaal zou gaan kunnen spelen zie ik alleen maar een erg mooie lucht met daaronder een grijs vlak.
Dus textures worden niet goed geladen lijkt me. Heb de nieuwste 64bits drivers van Nvidia en Guru3D al getest. Ook al wat oudere drivers. Dit ook voor chipset gedaan maar het probleem word hiermee niet verholpen. Kent iemand dit probleem en hoe is dit te verhelpen?
Heb de instellingen ook al veranderd van resolutie maar helpt allemaal niks.
Ik sinds kort mijn nieuwe systeem binnen, hier de specs:
Moederbord: Gigabyte 965P-DS3 Rev.2
Videokaart: Asus 8800GTS 320mb
CPU: Intel C2D E6600
Geheugen: 2GB PC5300 TwinMos
HDD: Seagate Baraccuda 250GB SATA 16mb cache
O.S: Windows Vista Ultimate X64
Nu heb ik net de nieuwe game S.T.A.L.K.E.R geinstalleerd, gaat allemaal prima van start. Maar nu krijg je eerst zo'n leuk intro filmpje en daarna gaat de game laden. Lijkt allemaal goed te gaan. Maar zodra je dan normaal zou gaan kunnen spelen zie ik alleen maar een erg mooie lucht met daaronder een grijs vlak.
Dus textures worden niet goed geladen lijkt me. Heb de nieuwste 64bits drivers van Nvidia en Guru3D al getest. Ook al wat oudere drivers. Dit ook voor chipset gedaan maar het probleem word hiermee niet verholpen. Kent iemand dit probleem en hoe is dit te verhelpen?
Heb de instellingen ook al veranderd van resolutie maar helpt allemaal niks.