Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Topicstarter
Iemand die ervaring heeft in het werken bij Siemens.

Ik heb daar morgen een solliciatie gesprek voor de functie van 1e en 2e lijns helpdeskmedewerker.

Iemand enig idee of je er ook opleidingen kan volgen en zoja welke, en binnen hoeveel tijd vanaf het begin kan je deze volgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01031/werkgevers_1031361g.jpg

Waaruit blijkt dat Siemens zo hoog staat?

[ Voor 18% gewijzigd door racoon op 22-03-2007 19:25 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 10:34
Deze meting geeft aan dat het personeel tevreden is, dat wil zeggen dat de mensen het daar op de zaak prima naar hen zin hebben. Eigenlijk ligt tevredenheid weer heel persoonlijk, en zou je het zelf misschien wel leuker vinden om bij PCM te gaan werken.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mah, 't ligt ook aan wat je doet. Het management van Getronics zal prima tevreden zijn. Maar de meeste van die bedrijven bij 'minst tevreden' hebben een enorme vloot medewerkers met weinig verantwoordelijkheden en die dus ook weinig mogen. Denk aan kassamiepen, obers, chauffeurs, etc.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 21:42

zomertje

Barisax knorretje

Ik kom zo af en toe over de vloer bij Siemens (Zoetermeer) als leverancier. En daar is de sfeer voor mijn gevoel prima. Dit kan natuurlijk wel per afdeling verschillen :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Topicstarter
de baan is niet doorgegaan.

De persoon die weg zou gaa, waardoor er een plekje vrij kwam heeft besloten toch niet weg te gaan.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??