Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ben sinds kort in het bezit van de M700 en nog niet echt thuis in het gebruik van dit prachtige apparaat met zijn vele mogelijkheden.
Wie wil me helpen bij het configureren van de WLAN, ik heb begrepen, dat je een programmaatje als Hitchhiker kunt gebruiken, zijn er ook nog andere programma's ? Maar is dat wel noodzakelijk ?
Graag wel stap voor stap, want zoals gezegd nog maar pas beginnend.
Bedankt alvast

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je hebt een acces point neem ik aan? Daar zit hopelijk een beveiliging op (WPA, WEP etc etc). Voer die code in je M700 in en gaan met die banaan.

In je boekje bij je M700 zal vast wel staan hoe je een WLAN moet configureren en waar je je security keys kwijt kan. Als er geen beveiliging op je WLAN zit moet het helemaal een eitje zijn om te verbinden.

En stap voor stap ben ik niet zo goed in aangezien ik het apparaat verder niet ken.

Gathering of Tweakers is een forum voor de wat gevorderde gebruikers of voor degene die eigen inzet willen tonen, ik tref beide niet bij je aan. Men verwacht hier toch wel dat je je apparaat een beetje kent.

Zie ook het Algemeen beleid van het forum
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Bovendien zie ik dat je nu aan het crossposten bent in het M700 topic. Dat is ook niet echt netjes om op deze manier aandacht te vragen voor je vraagstukken. 1x is voldoende.

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 22-03-2007 15:57 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Crossposten is not_done hier!

Lees ook nog even het bericht hierboven door want er valt evenwel het eea op je startpost aan te merken.

Dit topic is gesloten.