Een tijdje geleden begon mijn Powerbook combo-drive alleen nog maar tikken te geven en weigert hij nog cd's te slikken of uit te spugen. Nou werk ik zelf bij een Apple Premium Reseller en ik heb even gekeken wat een nieuwe drive zou gaan kosten (rond de €175,-). Dat vind ik wel erg veel geld voor een machine van 3 jaar oud dus heb ik zelf even rond zitten kijken en kwam ik deze drive tegen:

Een Pioneer DVR-K06L voor €89,- bij Alternate.
Nou heeft deze drive een 50pins Atapi aansluiting dus dat zit in ieder geval goed, ook verkopen sommige sites deze drive om hem als drive voor een Mac Mini te gebruiken. Mijn vraag is; kan ik deze drive in mijn PB 15" inbouwen? Waarschijnlijk zal sowieso het kunststof frontje van de drive afmoeten maar verder lijkt het me niet zo'n probleem toch?

Een Pioneer DVR-K06L voor €89,- bij Alternate.
Nou heeft deze drive een 50pins Atapi aansluiting dus dat zit in ieder geval goed, ook verkopen sommige sites deze drive om hem als drive voor een Mac Mini te gebruiken. Mijn vraag is; kan ik deze drive in mijn PB 15" inbouwen? Waarschijnlijk zal sowieso het kunststof frontje van de drive afmoeten maar verder lijkt het me niet zo'n probleem toch?