Gewoon + op + en - op -

Het werkt, wat moet je meer?
Zoiets doe je hooguit 1x per jaar ofzo. Enkel als ik het elke dag zou moeten doen, zou ik me er in verdiepen. Heb het één keer moeten doen bij mij cliotje (iets met koplampen te lang aanlaten

) en wat ik wel heb geleerd, is dat je 30sec moet wachten voor je het contact draait na het aansluiten van de kabels.
Ohja, om nog wat meer verwarring te doen ontstaan... Ergens heb ik gelezen dat de afstand tussen de baterij en de blek waar je de kabel aan de massa hangt ongeveer
40-60cm moest zijn. Het had iets met weerstand te maken.
Ook heb ik ooit men buurman doen opkijken als ik hem hiel zijn auto te starten. Hij bleef zich afvragen waarom ik de auto met zijn kont naar zijn motorkap plaatste. Ik maar blijven zwijgen en mooi tonen dat die mannen bij Bmw het leuk vonden om de baterij in de koffer te plaatsen.
offtopic:
Over die Espace: wij hadden er één van de derde generatie. Het ding had naast het gewoon onderhoud minstens om de 30-40k kosten van meer dan 1000€. Die van de tweede generatie die we daarvoor hadden viel goed mee. De problemen bij de 3de generatie ligggen aan het feit dat die dingen door Matra werden gebouwd en dat die geen fuck om kwaliteit gaven
[
Voor 16% gewijzigd door
jvvv op 22-03-2007 17:14
]