Toon posts:

[GTR2] serial onvindbaar in register?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ten einde raad kom ik hier even vragen hoe ik men gtr2 serial kan vinden in het windows register.
Men vriend heeft mijn game gebruikt en online geraced met mijn serial nr. Nu vond hij dat toch fantastisch en heeft zich ook een versie aangeschaft omdat we niet tegelijk kunnen racen met 1 key ... maar het probleem is dat na uninstall (kuizen met ccleaner, mappen verwijderd...) en reïnstall de software niet meer naar de serial vraagt en waarschijnlijk met de oude blijft verder werken die ergens in het register zit . ;(

Kan iemand me aub deze serial helpen vinden zodat ik zonder format men collega zen serial kan aanpassen aan zijn versie.

Dank bij voorbaat :)
Kurt

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Start -> run -> regedit -> F3 -> vul serial in -> wacht 30 seconden -> voila

Beste film ooit

Verwijderd

soepkip schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:11:
:*) }:O

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

soepkip schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:11:
Probeer dat eens uit bij Red Alert 2/Yuri's Revenge.

Dat lukt je gewoon niet ;)

Lukt overigens bij een heel deel spellen niet, die de key one way opslaan, soms nog met een (onbekende) hash

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
hartelijk dank soepkip, zo zoeken en toch zo simpel...
tnx :) veel werk uitgespaard ...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Aantal dingen die je kan proberen om de boel echt op te schonen na het verwijderen van een spel:
• Checken of de map ook echt verwijderd is uit bijv. Program Files, zo niet: zelf even doen
• In het register in de Software mappen onder HKEY_LOCAL_MACHINE en HKEY_CURRENT_USER de mappen en bijbehorende sleutels van de game/developer/publisher verwijderen
• In de mappen 'Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data' en 'Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data' checken of daar nog mappen staan van de game/developer/publisher, ook even deleten

Dat zijn de standaardplekken waar je meestal nog wel dingen terug vindt, anders even je hele harde schijf doorzoeken op de naam van de game/developer/publisher en dat ook verwijderen. Wil dat allemaal niet lukken kan je ook nog aan de slag met tools als FileMon en RegMon om te kijken wat het installatieprogramma wegschrijft en uitleest. Succes :).

Edit: al opgelost dus... nouja bovenstaande geld eigenlijk wel voor elk programma wat zich op een dergelijke manier gedraagd dus het is sowieso handig.

[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 22-03-2007 16:38 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
Tikje naar SPV :)
Pagina: 1