iPod aan AirPort Express?

Pagina: 1
Acties:

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb mijn oog laten vallen op een AirPort Express. Airtunes lijkt me wel erg gaaf en een tweede accesspoint kan ik ook wel gebruiken. Er zit een USB-poort op om een printer draadloos te sharen; hier heb ik niks aan want ik heb een netwerkprinter staan. Maaaarrr: heeft iemand weleens geprobeerd om z'n iPod op te laden aan die USB-poort? Dat zou in mijn geval wel ideaal zijn. Heb namelijk een dock bij de stereo staan maar ik heb nog geen oplader voor het iPodje.
Helemaal vet zou zijn als het mogelijk is om de iPod te synchen over het netwerk, maar dat zie ik nog niet gebeuren.

Maargoed, iemand ervaring mee of iemand bereid het eens te proberen?

Verwijderd

Ik laad regelmatig op die manier mijn iPod op, werkt perfect.

• Wortelsoep
  • Niet online
Okee gaaf. Je iPod wordt dan niet gemount door het ding zodat je een melding krijgt "do not disconnect" zonder dat je 'm kan gebruiken verder?

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
Mijn iPod nano g1 wordt inderdaad gemount wanneer ik hem op die manier op laad. Dit kan toch niet goed zijn? Ik heb zelf voor 25 euro een originele iPod charger gekocht in Hong Kong. Ze zullen in Nederland ook wel verkocht worden.

Lekker!

• Wortelsoep
  • Niet online
Waarom kan het niet goed zijn? Stroom is stroom, zou ik zeggen. En zo'n oplader is leuk ja, maar wel ernstig overpriced (sowieso al bezopen dat dat niet standaard erbij zit) en het neemt weer een extra stopcontact in beslag.

Verwijderd

gewoon opladen via die usb poort van de airport express.
ipod denkt dat ie gemount wordt.
wat er onderhuids gebeurt in die airport express weet ik niet, maar zodra de ipod is opgeladen, trek ik hem eruit.
doe ik nu al ruim een jaar en geen merkbare problemen.

• Wortelsoep
  • Niet online
Okee nouja ik zie dan wel :) Eerst maar eens wachten op een 802.11n-variant.
Pagina: 1