ik heb een situatie waarbij ik verschillende soorten projectdocumenten in verschillende directories heb opgeslagen, ( wel onder projectnummers)
nu wil ik die samenvoegen, , maar wel zo dat de verschillende spprten documenten in verschillende mappen blijven
even een voorbeeldje:
data\
...tekeningen\
........2001\
.............01001\bestanden en directories
.............01002\bestanden en directories
........2002\
etc.
...berekeningen\
........2002\
etc.
ik wil hier van maken
data\
...2001\
......01001\
..........tekeningen\bestanden en directories
..........berekeningen\bestanden en directories
.....01002\
...2002\
etc.
ik kan zo niet 1, 2, 3 een oplossing hiervoor vinden, anders dan simpel alles met de hand in apparte mappen kopieren, nadat ik gewoon alles verplaats of kopieer naar de nieuwe directoriestructuur.
maar als ik dit voor 5 jaren met 250 projecten moet doen, dan ben ik daar dus minstens 2500 versleep acties mee zoet.
heeft iemand een idee hoe dit simpel gedaan kan worden via een batchfile, of bijvoorbeeld met een of ander programmatje?
nu wil ik die samenvoegen, , maar wel zo dat de verschillende spprten documenten in verschillende mappen blijven
even een voorbeeldje:
data\
...tekeningen\
........2001\
........2002\
etc.
...berekeningen\
........2002\
etc.
ik wil hier van maken
data\
...2001\
......01001\
.....01002\
...2002\
etc.
ik kan zo niet 1, 2, 3 een oplossing hiervoor vinden, anders dan simpel alles met de hand in apparte mappen kopieren, nadat ik gewoon alles verplaats of kopieer naar de nieuwe directoriestructuur.
maar als ik dit voor 5 jaren met 250 projecten moet doen, dan ben ik daar dus minstens 2500 versleep acties mee zoet.
heeft iemand een idee hoe dit simpel gedaan kan worden via een batchfile, of bijvoorbeeld met een of ander programmatje?