Vraag over de Antec Fusion afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-01 12:37
Een goeiemiddag :)

Ik ben van plan om de Antec Lifestyle Fusion behuizing te halen, inclusief de Hauppauge WinTV PVR500MCE TV-kaart. Kan iemand me vertellen of de afstandsbediening die bij de Antec Fusion zit een MCE-afstandsbediening is, en of hij ook werkt met de Hauppauge?

Alvast bedankt ;)

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
als ik google met "antec fusion remote" krijg ik 88000 links, daar staat vast wel wat tussen!

gang is alles

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

Japidoff schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:27:
als ik google met "antec fusion remote" krijg ik 88000 links, daar staat vast wel wat tussen!
Dat je dan 88.000 links krijgt is waarschijnlijk precies de reden waarom hij het hier vraagt, denk je niet? ;) Stel dat iemand nu hier ervaring mee heeft (gehad), dan scheelt hem dat bijvoorbeeld 8.800 pagina's bekijken...

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02-2025
Voor zover ik weet zit er geen afstandsbediening bij de behuizing.
http://www.antec.com/specs/FUSION-EC.html

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
Iet schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:35:
[...]

Dat je dan 88.000 links krijgt is waarschijnlijk precies de reden waarom hij het hier vraagt, denk je niet? ;) Stel dat iemand nu hier ervaring mee heeft (gehad), dan scheelt hem dat bijvoorbeeld 8.800 pagina's bekijken...
ik heb altijd begrepen dat bij tweakers het eigen inbreng toch wel vereist was, ik mis de eigen inbreng, dus geef ik een hint waar hij kan beginnen met zoeken... nofi

gang is alles

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-01 12:37
Ik heb net iComputers aan de lijn gehad, en die bevestigden dat er een afstandsbediening bij de Antec Fusion zit :) Da's één zorg minder.

Ik had inderdaad al op Google gezocht, maar het enige wat ik daar kon vinden is dat het in het begin niet werkte met de Hauppauge kaart, en later *misschien*. Daar heb ik dus niet echt veel aan, hehe. Wat Let al zegt; vandaar dat ik het hier vraag, en hoop dat er iemand is met ervaring op dat gebied :)

Verwijderd

Deze week de antec F ontvangen. Zit geen remote bij. Niet dat ik in de veronderstelling was, maar dan weet je het even.
Pagina: 1