Toon posts:

[Flash 8] Lokaal werkt een SWF niet, via Internet wel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik al mijn bestanden online plaats, werkt mijn html (waarin een SWF wordt aangeroepen) prima. Maar als ik de bestanden lokaal wil testen, dan wordt de SWF wel ingeladen, want ik krijg een splash-screen te zien. Hij gaat echter niet verder. Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat er vanuit de SWF weer aparte bestanden worden ingeladen (waaronder XML bestanden). Ik kan het probleem wel oplossen wanneer ik in Flash in de 'global security settings' enkele veilige locaties aan geef, maar dit vind ik geen elegante oplossing.
Datgeen wat ik maak, komt namelijk ook bij de klant lokaal op de computer te staan en om de klant allemaal instellingen aan te laten passen op zijn computer vind ik geen goed idee.

Iemand een work-around voor dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 12:14 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Moet het straks lokaal of online draaien, aangezien Flash het security model heeft aangescherpt. Zie ook je publish settings:
uit de help
You must specify if you want your published SWF file to be granted local or network security access. Selecting Local Access Only lets the published SWF file interact with files and resources on the local system, but not on the network. Selecting Access Network Only lets the published SWF file interact with files and resources on the network, but not on the local system.

[ Voor 85% gewijzigd door BtM909 op 22-03-2007 12:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
De SWF moet lokaal draaien, probleem is alleen dat ik zelf de SWF niet in kan. Het betreft namelijk een 360 graden panorama viewer, waarvan de respectievelijke eigenaar de originele .FLA bestanden niet gaat publiceren. De broncode blijft dus onbekend.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een antwoord heeft?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees ook even: Het algemeen beleid #verboden
[q]Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen
• Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.

Als jij niet bij de fla kan, dan kan je ook niet de security setting wijzigen in de fla ;) Dan is de keus, of op de werkplek(ken) zelf instellen of niks instellen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.