Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
[ Voor 62% gewijzigd door MadMurdock op 22-03-2007 12:15 ]
De benoemingsbrief is een bevestiging dat je contract onderweg is in feite.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Ik ben op dit moment in dienst van Het Rijk, en daarin staat dat ik val onder de ARAR (Algemeen Rijksambtenarenreglement)
Waarschijnlijk zal ze daar dan niet onder vallen, omdat het een gemeente betreft.
[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 22-03-2007 12:51 ]
Elect a clown, expect a circus.
Zoals gezegd: een ambtenaar heeft geen arbeidsovereenkomst, maar wordt benoemd.Jivecar schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:03:
Mijn vriendin heeft gesoliciteert op een functie bij een gemeente; dat ging goed en ze heeft vanochtend het arbeidsvoorwaarde gesprek positief afgesproken.
Echter bleek daaruit dat er geen arbeidscontract zou worden opgesteld maar een benoemingsbrief. Ikzelf was hier toen ik het hoorde nogal verbaasd over. Met name omdat de benoemingsbrief eenzijdig zou zijn.
Werken er hier mensen bij een gemeente die hier meer inzicht in kunnen geven?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Cyberpope op 22-03-2007 13:27 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Zij heeft ook een benoemingsbrief gehad.
Daarna heeft ze echter wel ( na een tijd ) haar arbeidscontract gekregen.
Net zoals dat dus op scholen gebruikelijk is.nextware schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:24:
Mijn vriendin werkt ook bij een gemeente.
Zij heeft ook een benoemingsbrief gehad.
Daarna heeft ze echter wel ( na een tijd ) haar arbeidscontract gekregen.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Tja.. ik werk ook bij een gemeente en heb nooit mijn contract gehad. Iets wat ook niet kan.DGTL_Magician schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:28:
[...]
Net zoals dat dus op scholen gebruikelijk is.
Wel heb ik eerst een aanstelling van ambtenaar en proeftijd gehad en daarna een definitieve aanstelling. Maar dat is niet hetzelfde als een contract. Dus tenzij je bij een hele rare gemeente werkt of ze een andere constructie verzonnen hebben, heeft ze een aanstelling. Kijk dus even goed of haar handtekening er ook onder staat??
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......