Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

McAfee 8.5 Enterprise

Pagina: 1
Acties:

• Jay-Connected
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03-2024
Hallo,

Het volgende probleem doet zicht voor.
Binnen McAfee is er een setting om bepaalde toepassingen uit te sluiten, (toegansbeveiling heet het) bijvoorbeeld processen als de online database van Word. Nu wil ik een extra programma toevoegen aan de lijst, maar het moet voor 500 pc's gaan werken. In McAfee 8.0 was daar een xml file voor die je daarna kon pushen. In 8.5 is die file er niet meer.
Weet er iemand of er toevallig een reg-key of stiekem toch een xml file ergens is? Ik kan het niet vinden.

Thnx-a-lot,

John

Bovenaan :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 16:24
In versie 8.0i worden deze instellingen in het register gezet. Misschien kun je ze op 1 PC installen, dan de instellingen exporteren en dan toepassen op alle PC's met een inlogscriptje?

• Jay-Connected
Flappie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:05:
In versie 8.0i worden deze instellingen in het register gezet. Misschien kun je ze op 1 PC installen, dan de instellingen exporteren en dan toepassen op alle PC's met een inlogscriptje?
Ja dat was sowieso mijn idee, maar ik kan ze nergens meer vinden in het Register.. de enige lijn die er op lijkt is bij lange na niet volledig. :(

• Jay-Connected
Het is lunchtijd dusse *kick* :$
Modbreak:Tenzij lunchtijd 24 uur later dan je TS is, is dit onnodig kicken. Laat het in het vervolg achterwege aub. :)

[ Voor 65% gewijzigd door pasta op 22-03-2007 13:26 ]

Verwijderd

Wat dacht je van McAfee EPO of de gratis variant: McAfee ProtectionPilot

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 16:36
500 werkstations? hoogtijd om eens te kijken naar ePolicy Orchestrator van McAfee.
Kan je al je policies centraal beheren, raportages uitdraaien van dat-engines, besmettingen, etc. etc.

• Jay-Connected
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:21:
Wat dacht je van McAfee EPO of de gratis variant: McAfee ProtectionPilot
Ga ik even naar kijken

Pagina: 1