Vanmorgen zette ik mijn computer aan en kreeg ik het opstart logo te zien(dit scherm heb ik ipv dat je normaal ziet wat voor cpu je hebt en dat het geheugen geteld wordt).
De computer bleef daar vervolgens hangen bij dit scherm en ik heb een reboot gedaan. Echter vanaf deze reboot krijg ik geen beeld meer. Ik heb een D-Bracket met 4 LEDS en deze zijn als volgt gekleurd:
Linksboven = Groen Rechtsboven = Rood
Linksonder = Rood Rechtsonder = Uit (Ledje brandt niet)
oftewel:
Groen Rood
Rood Uit
Volgens de website van MSI is het volgende aan de hand:
Initializing Video Interface
- This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video adapter
Heb MSI gebeld en kreeg te horen: ' Als het geen zakelijke computer betreft moet je maar een e-mail sturen' .
Ik heb dus zelf het idee dat mijn Radeon9800Pro stuk is, echter voordat ik een andere kaart koop wil ik even weten wat jullie er van denken. Ik kan natuurlijk een andere kaart testen maar omdat ik op kamers woon in een ander gedeelte van Nederland en mijn vrienden is het op en neer rijden een heel gedoe.
Iemand hier ervaring mee?
Details:
MSI 6570 (Delta2) --> K7N2 Delta LSR
XP 2500+
1024 DDR
Radeon 9800Pro
De computer bleef daar vervolgens hangen bij dit scherm en ik heb een reboot gedaan. Echter vanaf deze reboot krijg ik geen beeld meer. Ik heb een D-Bracket met 4 LEDS en deze zijn als volgt gekleurd:
Linksboven = Groen Rechtsboven = Rood
Linksonder = Rood Rechtsonder = Uit (Ledje brandt niet)
oftewel:
Groen Rood
Rood Uit
Volgens de website van MSI is het volgende aan de hand:
Initializing Video Interface
- This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video adapter
Heb MSI gebeld en kreeg te horen: ' Als het geen zakelijke computer betreft moet je maar een e-mail sturen' .
Ik heb dus zelf het idee dat mijn Radeon9800Pro stuk is, echter voordat ik een andere kaart koop wil ik even weten wat jullie er van denken. Ik kan natuurlijk een andere kaart testen maar omdat ik op kamers woon in een ander gedeelte van Nederland en mijn vrienden is het op en neer rijden een heel gedoe.
Iemand hier ervaring mee?
Details:
MSI 6570 (Delta2) --> K7N2 Delta LSR
XP 2500+
1024 DDR
Radeon 9800Pro