[V&A] Niet altijd kunnen reageren + feature

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 01:04
Als je op een advertentie wilt reageren die er al langer dan 3 weken op staat, dan kun je geen reactie meer plaatsen:
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren op artikelen ouder dan drie weken of artikelen waarop meer dan drie weken lang geen reactie is gegeven.
Wat is het idee hierachter?

Verder, is het niet mogelijk om een optie aan te geven wanneer er gereageerd is op je advertentie, productsurvey of profiel dat je een nieuwe reactie hebt? Soms zie ik die namelijk pas weken achteraf.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Het idee daarachter is dat het reactiesysteem van het nieuws is gebruikt, daar is een tijd ingesteld van 3 weken. Om een geheel nieuw reactie systeem te ontwikkelen kost teveel devtijd, waardoor we bij de lancering van Vraag en Aanbod 2, gekozen hebben voor het reactiesysteem van het nieuws.

Een waarschuwing dat er gereageerd is op je advertentie is er niet. Je zult dus regelmatig je advertenties moeten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Steephh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:00:

[...]

Verder, is het niet mogelijk om een optie aan te geven wanneer er gereageerd is op je advertentie, productsurvey of profiel dat je een nieuwe reactie hebt? Soms zie ik die namelijk pas weken achteraf.
Hier kun je makkelijk je ads bekijken (mits ingelogd):
http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
PcDealer schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:41:
[...]

Hier kun je makkelijk je ads bekijken (mits ingelogd):
http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user
Dat wist ik al en bedoel ik niet. Ik bedoel dat je een notificatie zou krijgen als je een reactie krijg op je advertentie. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Steephh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:34:
[...]

Dat wist ik al en bedoel ik niet. Ik bedoel dat je een notificatie zou krijgen als je een reactie krijg op je advertentie. :P
Ik doel met name op:
Soms zie ik die namelijk pas weken achteraf.
Dat ligt toch echt aan jezelf. :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
PcDealer schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:58:
[...]

Ik doel met name op:

[...]

Dat ligt toch echt aan jezelf. :)
Tsja.. Het is maar hoe je het bekijkt. Als je meerdere advertenties hebt is het niet zo handig ze elke dag allemaal af te gaan.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

Mensen die echt series een product willen kopen mailen wel (via de ingebouwde mailfunctie).
De mensen die alleen berichten plaatsen en niet mailen hebben meestal wat op te merken ipv een serieus bod.

[ Voor 37% gewijzigd door job op 22-03-2007 20:13 ]

Pagina: 1