Toon posts:

Data terugkrijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een maand gelden heb ik van een van onze servers de fotos en autocad drawings af gehaalt , op mijn computer gezet en gebrand.
Nu blijkt dus dat die drawings er op moesten blijven staan.
Het probleem is dan ik die "tree" niet meer heb. Wat hoort waar.
Ik heb nog wel alle files op mijn computer zelf staan.
Ik heb het geprobeert met een backup die we daarvoor hadden gemaakt maar dat helpte ook niet.
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Het is een windows 2000 server en mijn computer draait op XP prof.

Mvg,
Stephen A.

Verwijderd

Je kan kijken of je via r-studio wat terug kan vinden. Dit programma heeft mij al meerdere malen uit de brand weten te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar daar kan ik het niet veel mee want ik kan alleen demo versies vinden.
En er is geen data weg ik moet alleen weten waar het vandaan kwam zodat ik het terug kan zetten.
Het gaat om 2000 of meer file's.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik heb het geprobeert met een backup die we daarvoor hadden gemaakt maar dat helpte ook niet.
Waarom hielp dat niet ? De backup heeft neem ik aan keurig de directory-structuur meegenomen ?

Verwijderd

de demo versie werkt gewoon tot op zekere hoogte. de enige beperking van de demo versie is dat je maar bestanden kleiner dan 64kb kan terughalen. Aangezien jij niets wil terughalen maar alleen wil weten waar het stond zou je het alsnog kunnen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
De backup is niet door mij gemaakt en is dat was dus blijkbaar fout gegaan.
Dat was onze nieuwjaarsbackup verder hebben we alleen die van ma di wo do vrij etc maar daar staat die structuur al niet meer op.

Bij dat r-studio kan ik nergens vinden waar de bestanden oorspronkelijk vandaan komen.
Ik heb de bestanden geknipt van de server en dan zo geplakt op mijn computer.

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

heb je ook al verder gekeken naar andere data recovery programma's :) er zijn genoeg programma's die zelfs de tree terug kunnen krijgen zodat je precies weet in welke map wat heeft gestaan :)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-07 14:53

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Tja, vervelend.. Maar wat heeft dit met Netwerken te maken dan :?

Move naar CSA

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:14

L0g0ff

omg

Je zou Recuva eens kunnen proberen. Die is ook helemaal gratis.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Recover van een server die een maand lang bezig is geweest met andere dingen gaat niet werken. Ik denk dat jullie (evt in overleg met ongetwijfeld betaalde support van Autodesk) die structuur zelf moeten terugvinden, die staat misschien wel ergens in de bestanden zelf (in de vorm van verwijzingen).

offtopic:
En ga met je baas praten voor een goede, werkende en gesteste backupmanier :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1