Het [Demo] topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Hoi ik mag altijd graag eens lezen in het Budget games topic en zie een hoop leuke spellen van vroeger.
Nu schoot me in gedachten het "Het [Demo] topic" voor spellen die oa vergetelheid zijn geraakt of niet bekend bij jongere gamers, en waar bv geen topic meer van bestaat?

Geen idee of het wat is, vond het opzich wel een leuk idee :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Goed idee. De laatste jaren heb ik bijna alleen maar Demo's (en Free games) gespeeld.
Elkaar informeren per genre zal zeker voor meer gameplezier zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een leuk idee, oude spellen zijn vaak hipper dan nieuwe. Maar wat bedoel je precies met demo-topic? Linken naar demo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Free games en demo's kunnen ook op mijn interesse rekenen. Hoe je een [demo] topic precies voor je ziet is ook mij nog niet helemaal duidelijk. Wil je echt links gaan posten of meer een groot bespreek topic maken? Het idee vind ik in ieder geval goed klinken :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:31:
Klinkt als een leuk idee, oude spellen zijn vaak hipper dan nieuwe. Maar wat bedoel je precies met demo-topic? Linken naar demo's?
Ik weet eigelijk niet echt hoe je het zou moeten aanpakken
Ik denk een topic start met bv "10 must played demo's" Grim fandango, discworld, Need for Speed 2, Quake 1, die dan eens in de 2 weken wordt geupdate met andere spellen?
Gewoon wat praaten over leuke demo's die een blijvende indruk hebben gemaakt, en informatie uitwisselen?

Trouwens ik ben erg slordig, kan slecht typen, en kan niet altijd goed met me pc'tje overweg.. dus no waiii dat ik de TS aanmaak.
Ik wou gewoon een ideetje plaatsen :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/