Ik heb een mIRC bot gemaakt, nu wil alleen weten hoe ik deze zo kan opstarten dat deze onzichtbaar word en alleen in mijn Taakbeheer nog word aangegeven.
Ik wil nog wel dat deze handmatig moet worden opgestart en zo gauw je het icoontje heb aan ge klikt.
Het programma word opgestart maar dat deze nergens te zien is dus wat ik al eerder zei dat ik hem alleen nog kan beeindigen door het remote te doen omdat ik er op kan loggen of door het taakbeheer op te starten en het dan af tesluiten.
Waarom dit?
Omdat ik zelf ook mIRC heb open staan en ik de bot op remote kan beheren.
Dus dan hoeft hij ook niet zichtbaar te zijn.
Wat heb ik al geprobeerd:
mirc.exe -h
maar dan word het een onbekende extensie
mirc -h
Het zelfde verhaal
Google levert ook geen goede hits op, en kwam uit op een andere topic van Tweakers maar daar stond ook niet de oplossing in.
Ik weet dat het mogelijk is want heb het vroeger ook wel eens gehad met een andere mIRC bot maar ik weet niet het commando om deze onzichtbaar op testarten.
Iemand een idee voor mij?
Alvast bedankt,
Ik wil nog wel dat deze handmatig moet worden opgestart en zo gauw je het icoontje heb aan ge klikt.
Het programma word opgestart maar dat deze nergens te zien is dus wat ik al eerder zei dat ik hem alleen nog kan beeindigen door het remote te doen omdat ik er op kan loggen of door het taakbeheer op te starten en het dan af tesluiten.
Waarom dit?
Omdat ik zelf ook mIRC heb open staan en ik de bot op remote kan beheren.
Dus dan hoeft hij ook niet zichtbaar te zijn.
Wat heb ik al geprobeerd:
mirc.exe -h
maar dan word het een onbekende extensie
mirc -h
Het zelfde verhaal
Google levert ook geen goede hits op, en kwam uit op een andere topic van Tweakers maar daar stond ook niet de oplossing in.
Ik weet dat het mogelijk is want heb het vroeger ook wel eens gehad met een andere mIRC bot maar ik weet niet het commando om deze onzichtbaar op testarten.
Iemand een idee voor mij?
Alvast bedankt,