Hallo, ik wil een baybus bouwen waarbij je aan de kleur van de schakelaars hun stand kan aflezen. (rood=uit, blauw=aan). Alleen heb ik nog geen schakelaars kunnen vinden met een 2-kleuren-LED. Weet iemand of deze bestaan, (het liefst wipschakelaars, ofwel rocker switches)
Kan je niet zelf een schakelaar modificeren met een rood blauw led er in? Rood blauw is zowiso niet zo "common" dus ik denk dat je wel op modificeren uit komt.
Bestaan er dan schakelaars met een wit kapje waarvan je de LED makkelijk kan vervangen?
Verwijderd
eao heeft schakelende drukknoppen met daarin een lamp die aan/uit gaat.
http://www.eao.com/enl/nl/products/series/series_03.asp
de middelste bedoel ik, deze kun je redelijk modden(of standaard laten)
http://www.eao.com/enl/nl/products/series/series_03.asp
de middelste bedoel ik, deze kun je redelijk modden(of standaard laten)
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 22:04 . Reden: linkje ]
Weet ik, ik heb er een catalogus van.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:02:
eao heeft schakelende drukknoppen met daarin een lamp die aan/uit gaat.
Maar deze zijn ten eerste erg duur (meer dan 10 euro per stuk) en ten tweede is het alleen via een groothandel te verkrijgen
Als je enige handigheid hebt in het slopen, maar vooral in het terug in elkaar krijgen, van allerhande zaken, moet het wel te doen zijn een schakelaar te voorzien van andere verlichting. Dan moet je enkel nog een schakelaar vinden die gemakkelijk uit en in elkaar te krijgen is, liefts met witte doorzichtige plastiek.
Die standaard rode rocker switches, zoals je in stekkerdozen enzo vind, kan je erg gemakkelijk open krijgen door aan de zijkanten met 2 platte schroevendraaiertjes het bewegend gedeelte naar boven te "wippen", ledje erin modden (eventueel met een draadje) en weer netjes terugsteken (schakelaar plat (tussen uit en aan) insteken gaat imho het beste) zonder de metaaltjes binnenin te verdraaien.
Die standaard rode rocker switches, zoals je in stekkerdozen enzo vind, kan je erg gemakkelijk open krijgen door aan de zijkanten met 2 platte schroevendraaiertjes het bewegend gedeelte naar boven te "wippen", ledje erin modden (eventueel met een draadje) en weer netjes terugsteken (schakelaar plat (tussen uit en aan) insteken gaat imho het beste) zonder de metaaltjes binnenin te verdraaien.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Bij een vriendin van mij hebben ze zulke schakelaars! Wel met oranje en groen!
Als de lampen uitstaan, staan ze op oranje, als ze aanstaan, staan ze op groen!
Gaat om 'n heel klein vierkant lampje wat dan in de knop zit! Helaas kom ik er niet zo vaak en als ik er ben, ga ik ook niet naar hun 'lamp-schakelaars' vragen, maar ze bestaan dus wel zeker!
Als de lampen uitstaan, staan ze op oranje, als ze aanstaan, staan ze op groen!
Gaat om 'n heel klein vierkant lampje wat dan in de knop zit! Helaas kom ik er niet zo vaak en als ik er ben, ga ik ook niet naar hun 'lamp-schakelaars' vragen, maar ze bestaan dus wel zeker!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pagina: 1