Toon posts:

JVC LT-26A61BU probleem met geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb ruim een week geleden de JVC LT-26A61BU gekocht.
ik heb hem aan een muurbeugel opgehangen aan mijn muur.
maar sinds gister als ik bijv. veronica zit te kijken en hem dan op standby zet, en hem dan weer aanzet doet het geluid het niet meer op die zender.
weet iemand hoe dit komt?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

wat heb je zelf al geprobeerd ? doet hij dit ook bij andere zenders ? is het alleen vanuit standby, heb je kabel of schotel ? kan het aan de decoder liggen, gebruik je de tuner van tv of een ander signaal ?

genoeg te testen dus. Doe dit eerst. beschrijf je bevindingen en wellicht kunnen we dan wat

welkom op got trouwens :) (lees wellicht ook even de voorwaarden nog een keer 'het is hier geen helpdesk')

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon analoge aansluiting dus gewoon standaart van de UPC ik heb alle stekkers eruit gehaald en opnieuw ingedaan ik heb hele boekje doorgelezen en gegoogled maar kan niet echt iets derover vinden

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

en je hebt natuurlijk ook al even de winkel gebeld waar je hem gekocht hebt of dit een bekend probleem is ?

Verwijderd

Topicstarter
nee die zijn nie open om 9 uur 's avonds:P
maarja ik dacht aangezien hier meestal wel mensen met verstand op komen dat ik het al vanavond opgelost kon hebben en ik heb het trouwens ook op rlt 5 net 5 sbs6 rtl 7