Hallo luitjes,
Ik weet niet of dit hier thuis hoort dus, als het niet zo is kan iemand hem dan verplaatsen.
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik onder windows xp problemen met mijn computer.
Dit probleem deed zich een maand eerder ook al voor maar na een reparatie van xp werkte het zootje weer.
Goed, m'n vader had een nieuwe printer gekocht alleen de compaq van m'n pa pakte de cd niet, goed ik de mijne geshared, cd'tje erin en opeens word die computer me toch een partijtje traag.
Dus nog een keer reparatie geprobeerd, werkte niet.
Als windows opstart gaan die balkjes 2x heen en weer (normaal 5 a 6 keer) en gaan de ledjes knipperen op het toetsenbord en start hij door naar xp.
Daarna kan ik een half uur niks doen behalve inloggen en naar m'n bureaublad sparen.
Dan werkt alles behalve deze computer starten want dan duurd het weer een half uur.
Ik denk ok, geen xp dan maar 2003 erop.
TRAAG!!!!!!!!! precies hetzelfde.
toen maar 2000, ook weer precies hetzelfde.
Bij het installatie gedeelte gaat het snel daarna, bij toegang vanaf HD zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
Goed, ik denk HD naar de klote.
Toen maar een live cd van linux erin. (feather linux)
Kon ik toch nog wat.
Toen voor de grap hd-install gedaan.
Draait als een tiet.
Nu heb ik er opensuse 10.2 opstaan en dat draait als een gek.
Maar er staat ook nog een 2000 boot op en die draait dus als de welbekende dikke stront tegen de heuvel op.
Weet iemand wat hier het euvel van is????
systeemspecs:
Athlon xp 2800+
1024 MB
Maxtor ST400831 (ofzo) 40GB
Maxtor ST4083 (ofzo) 8GB
Asrock K7vt4-4x
Soundblaster Audigy
Onboard sound
Via Rhino II LAN adapter
Geforce 6200 256MB
USB: SPV E-200, D-LINK BT-120, Sony Ericsson W300i, no-name webcam, Canon ip1300 printer.
Microsoft sidewinder.
Ik weet niet of dit hier thuis hoort dus, als het niet zo is kan iemand hem dan verplaatsen.
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik onder windows xp problemen met mijn computer.
Dit probleem deed zich een maand eerder ook al voor maar na een reparatie van xp werkte het zootje weer.
Goed, m'n vader had een nieuwe printer gekocht alleen de compaq van m'n pa pakte de cd niet, goed ik de mijne geshared, cd'tje erin en opeens word die computer me toch een partijtje traag.
Dus nog een keer reparatie geprobeerd, werkte niet.
Als windows opstart gaan die balkjes 2x heen en weer (normaal 5 a 6 keer) en gaan de ledjes knipperen op het toetsenbord en start hij door naar xp.
Daarna kan ik een half uur niks doen behalve inloggen en naar m'n bureaublad sparen.
Dan werkt alles behalve deze computer starten want dan duurd het weer een half uur.
Ik denk ok, geen xp dan maar 2003 erop.
TRAAG!!!!!!!!! precies hetzelfde.
toen maar 2000, ook weer precies hetzelfde.
Bij het installatie gedeelte gaat het snel daarna, bij toegang vanaf HD zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
Goed, ik denk HD naar de klote.
Toen maar een live cd van linux erin. (feather linux)
Kon ik toch nog wat.
Toen voor de grap hd-install gedaan.
Draait als een tiet.
Nu heb ik er opensuse 10.2 opstaan en dat draait als een gek.
Maar er staat ook nog een 2000 boot op en die draait dus als de welbekende dikke stront tegen de heuvel op.
Weet iemand wat hier het euvel van is????
systeemspecs:
Athlon xp 2800+
1024 MB
Maxtor ST400831 (ofzo) 40GB
Maxtor ST4083 (ofzo) 8GB
Asrock K7vt4-4x
Soundblaster Audigy
Onboard sound
Via Rhino II LAN adapter
Geforce 6200 256MB
USB: SPV E-200, D-LINK BT-120, Sony Ericsson W300i, no-name webcam, Canon ip1300 printer.
Microsoft sidewinder.
who put a "stop payment" on my reality check