Ik heb net paar setjes gespeeld in Virtua Tennis 3 .. zowel op Medium, Hard en Very Hard.. maar ik win zelfs op het hoogste niveau de set (standaard maar 3 games) in 3 minuten zonder amper punten tegen. Mis ik iets ... ?
Verwijderd
Het is niet echt een technische vraag, maar bij gebrek aan groot topic voor dit spel verplaats ik dit topic naar -> Spielerij - Problemen & Vragen en geef ik het een titelfix.
Hou het nuttig. (Semi-)grappig reageren kan in de Tweakers Huiskamer
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 13:38 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Nee, ik vind het serieus erg makkelijk. Ik verwacht dat de meeste dit zullen vinden. Mogelijk dat de career uitdagender is...JunkO schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:47:
Dat je dat niet door hebt, je bent een supertalent!! De nieuwe Boris Becker!!
Op wat voor een platform speel je? Zou het kunnen zijn dat als je op de PC speelt, dat de instellingen niet wordt onthouden?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik speel de PC versie. Aan die mogelijkheid dacht ik ook meteen. Ik kan namelijk niet zeggen dat ik het moeilijker vind worden als ik het niveau aanpas. Echter, als ik na een potje bij de instellingen kijk, staat ie nog steeds op "very hard".Outerspace schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:01:
Op wat voor een platform speel je? Zou het kunnen zijn dat als je op de PC speelt, dat de instellingen niet wordt onthouden?
Is er ook zoiets als een config file te vinden bij het spelletje? Misschien moet je even zoeken naar een .cfg file die je eventueel kan aanpassen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Daar zal ik eens naar kijken. En er is nog iets wat me opvalt. Behalve de service heb ik nog geen bal uitgeslagen. Hoe erg ik ook m'n best doe om te veel naar links/rechts te slaan.. hij gaat maar niet uit! Ook niet echt logisch.Outerspace schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:56:
Is er ook zoiets als een config file te vinden bij het spelletje? Misschien moet je even zoeken naar een .cfg file die je eventueel kan aanpassen.
Ik heb hem net ook even uitgeprobeerd en het valt me ook op dat ik op "normal" haast met mn ogen dicht kan spelen. Dat was met Top spin 2 wel anders. Ik had gehoopt dat dit Top spin 2 zou overtreffen, maar het komt gameplay en realisme niet in de buurt is mn eerste indruk. Lijkt meer een arcade spel met de bijbehorende moeilijkheidsgraad...
anathema
Ik ben inmiddels 'n career begonnen. Heb al heel wat trainingen doorlopen en 2 toernooitjes gespeeld. Dat ging me wederom erg makkelijk af hoewel ik tijdens een van de training tegen Federer moest die me bijna van de baan veegde.. Ik sloeg zelfs ballen uit!
Er is dus nog hoop...
Daarbij vind ik VT al beter dan TS omdat het fatsoenlijk draait op m'n ATI mobile en 1280x800 ondersteunt.
Daarbij vind ik VT al beter dan TS omdat het fatsoenlijk draait op m'n ATI mobile en 1280x800 ondersteunt.
Verwijderd
Mijn persoon loopt constant naar links, ik kan zo geen normaal potje spelen iemand een idee?
I kan nergens de system requirements vinden iemand die toevallig?
The Sartorialist
Unplug je joystick.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:37:
Mijn persoon loopt constant naar links, ik kan zo geen normaal potje spelen iemand een idee?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Misschien een domme vraag maar weet iemand waar ik de multiplayer optie kan vinden op de PC versie? Virtua Tennis 1 heb ik verschrikkelijk veel tegen anderen gedaan maar bij dit deel lijkt het er niet in te zitten
Voor zover ik weet heeft alleen de PS3 versie geen multiplayer, dus misschien moet je wat beter kijken
The devil is in the details.
Zelf speel ik het nou een aantal dagen op de psp en moet ook toegeven dat het op niveau hard redelijk makkelijk te spelen is. Heb nu in World Tour (Career mode) de eerste 2 toernooien met gemak gewonnen.
Wat ik nog van de vorige weet is dat het na een tijdje wel een stuk moeilijker word.
Wat ik nog van de vorige weet is dat het na een tijdje wel een stuk moeilijker word.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
career is in het begin zeker makkelijk, als je een beetje het spel tennis snapt.
als je echter verder komt in je career en je speelt tegen de nummertje 1 & 2 op de ranking dan word het aardig pittig.
nu speel je tegen de nummer 300 etc.
als je echter verder komt in je career en je speelt tegen de nummertje 1 & 2 op de ranking dan word het aardig pittig.
Tha
Ik ook, en win alles binnen 2 minuten...Tha schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:57:
career is in het begin zeker makkelijk, als je een beetje het spel tennis snapt.
Ik heb toch echt goed gekeken maar kan het nergens vinden!!Hahn schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:48:
Voor zover ik weet heeft alleen de PS3 versie geen multiplayer, dus misschien moet je wat beter kijken
Iemand?!
Ik ben inmiddels bij de Expert klasse in de tennisschool. Heb nog geen opdracht kunnen voltooien, nog niet eens in de buurt geweest !
Is het nou eigenlijk mogelijk een bal uit te slaan met dit spel? Echt makkelijk vind ik het dit spel toch niet, maar bij top spin 2 is het mooie dat je precies de ballen tegen de lijn (of er net over) kan plaatsen door de knop lang genoeg/niet te lang ingedrukt te houden. Bij dit spel kan ik doen wat ik wil maar uit over de zijlijn gaat hij niet. Is dit normaal?
Met fatsoenlijke gameplay speel ik liever virtua tennis 3 omdat deze wat vlotter draait en widescreen support heeft.
Met fatsoenlijke gameplay speel ik liever virtua tennis 3 omdat deze wat vlotter draait en widescreen support heeft.
anathema
Pagina: 1